Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 January 2012

Hassan Anak Pak Ali

Hahaha.... lawak la... Hassan Anak Pak Ali nih merasakan suara dier masih lagi glamer...masih lagi dapat sokongan... hahaha... wei... Hassan Ali... orang dah tau dah lu saper...

Orang dah tau dah peel lu... sudah pecah tembelang lu... lu ingat orang ader amik pot ker kat aper yang lu cakap....

Hahaha... mahasiswa bukan bodo macam lu, Hassan Ali oooiii... cukup la lu sorang jer yang bangang dan membangangkan... jangan la pulak nak ajar orang lain camana cara nak jadi bangang...

Gua tau la Presiden PAS dan Jawatankuasa Disiplin PAS bacul ... tarak berani mau kenakan aper-aper tindakan disiplin terhadap lu... pasai lu dah bela depa... lu dah pegang telur depa... pasai tue la...

So sekarang nih gua nak bagitau lu... pi la main jauh-jauh.... orang lain dalam PAS mungkin boleh lu tipu atau perdajaikan.. tapi gua ngan geng-geng gua.. sori aaa bhai...

Ini satu lagi gua nak nasihatkan lu... baik lu berambus jer keluar dari PAS macam Zulkifli Nordin member baik lu buat tue.... lagi cepat lu berambus... lagi aman dunia....

Poodah chit.... puiih...

2 comments:

  1. Rosak PAS dibuatnya dia ni ... si Ar$e-san G-eLi ni... gila glamer ker aper?

    Konon dia sorang saja nampak/ tahu peri pentingnya kempen benteras Murtad... hello, lu konsep Negara Kebajikan pun lu ketinggalan keretapi, ni pulak pasal murtad... PAS & jemaah lain dah lama buat la... Dah lama fight this thing... SELAIN UMno, HIMPUN, PERKASA, PEKIDA & dll NGO yg kini sensasi & sibuk sangat tu... konon juara Melayu & Islam... Sama mentaliti, kecoh macam I-berahi-m Ali..eleok la dia get himself F****d out the exit door... please la.

    Makin menyampah aku tengok muka dia sesaje kluor kat TV.

    ReplyDelete
  2. Bhai Hanz...

    Dier brani pasai dier dah ader senjata sulit... senjatanyer aderlah "Politik Genggam Telur" ...

    Hahaha.... Hadi Awang mesti terkedu punyer.. hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja