Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2012

Nasharuddin Mat Isa Di Pecat?

Gua tak paham la... aper sebenarnya yang Nasharuddin Mat Isa nih maukan... dier nak kena pecat ker... Nak jadi hero pejuang Melayu Islam macam Hassan Ali ker... bhai.. bukan tabley nak jadi Heri Melayu Islam.. tapi kena tengok dulu jalan citer dier camana...

Camnie la... nak citer banyak pon depa kata Nasharuddin Mat Isa nih golongan agama... golongan ulama... golongan terpelajar... hahaha.. tapi pada gua... samer jer ngan Hassan Ali... berilmu.. tapi tak beramal dengan ilmu yang dier ader...

Dalam kes sekarang nih... yang lu orang sumer dah nampak jelas depan mata... pada gua... Nasharuddin Mat Isa nih pon perlu jugak di pecat... bukan aper... kalu PAS masih tinggalkan lagi malaun macam nih... malaun UG nih... malaun Kerajaan Perpaduan nih... gua berani jamin... PAS takkan pi mana pon... PAS akan kekal takuk lama gak...

La nih... suara dan cakap-cakap Nasharuddin Mat Isa nih senada dengan Hassan Ali... depa dok salahkan Anwar Ibrahim atas penurunan pangkat dan jawatan depa... walhal semua orang tau (tak semua la sebab banyak orang PAS yang menutup telinga dier biler gua dan kengkawan bawak citer UG nih) yang Nasharuddin Mat Isa dan Hassan Ali nih aderlah mamat-mamat yang beria-ia nakkan ujudnya Kerajaan Perpaduan antara PAS dan UMNO...

Itu belum lagi masuk ketua UG nih... ader dua tiga orang ketua besar UG masih duduk dalam PAS la nih... hahaha..

Dari aper pon.. damage yang dah dibuat oleh Hassan Ali dan Nasharuddin Mat Isa nih memanglah besar... tak tau nak cakap macam mana... diorang nih gua saspek ader agenda peribadi sendiri...

Kalu lu orang kata takkan la jadi camtue... cuba lu orang cek balik sejarah ulama PAS dahulu kala yang bernama Nakhaie Ahmad... aper jadi kat dier... skarang dah jadi UMNO... tapi dengan keilmuan agama yang dier ader... nampak jauh dah lari nyer... tabley pakai..

PAS tak terkejut dan takder hal kalu Presiden ka.. bekas Timbalan Presiden ka... Timbalan Mursyidul Am ka... Setiausaha Agung ka... nak join UMNO ... takder hal... nak buat camana... dah dalam diri tue dah teruja dengan UMNO... nak buat camana...

Cuma satu jer yang gua mintak.... Tolong aaa... tolong jangan buat kacau dalam PAS aaa... Majoriti ahli PAS (yang bukan bersekongkol dengan UG) masih lagi dalam semangat "Hizbul Muslimin" dan "Semangat Dari Gunung" ... dan kami takkan bergerak sedikit pon daripada tujuan asal PAS diujudkan...

Selagi mana UMNO tidak mau nak menegakkan haq Allah.. selagi itulah UMNO kami tentang.. kami lawan...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja