Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 January 2012

Story Tentang MB Azizan Razak

Bhai... nih gua nak story tentang MB Azizan Razak skit...

Semenjak Azizan RAzak jadi MB Kedah.... ader lu dengar orang UMNO Kedah kecoh-kecoh macam kat Perak ker... kat Pulau Pinang ker.. kat Selangor ker....

errr... takder kan... gua pon rasanyer mesti akan tau kalu ader terdengar citer orang UMNO kat Kedah mengamuk dan dok bantai tak kira kat Azizan Razak nih.. tapikan... rasanyer takder plak... semua senyap sunyi.. cool jer ... lu tak pelik ker bhai..

Sebab itu biler ader sorang member gua bagitau dulu (sekitar tahun 2009) bahawa Azizan Razak nih amat disukai oleh orang-orang UMNO... bukan pasai Azizan Razak nih bagoosh sangat ker aper ker... tapi pasai Azizan Razak nih lebih UMNO dari orang UMNO...

Kerja buat dier.. sikap dier dan macam-macam lagie tue aderlah selari dengan UMNO... sebab itulah orang UMNO suka kat dier... sebab dier samer jer macam depa... tapi itu info yang gua dapatla...

Hahaha... walaupun gitue... gua saspek bendatue aderlah betul... pasai AzizanRazak nih banyak tindakan dier lebih menguntungkan UMNO (dalam banyak segi).... Yang lawaknyer...itulah satu-satu MB yang tak kena sembur tahap maki hamun oleh Zulkifli Nordin selama nih.. pelik gak kan...

Lu bayangkan... Khalid Ibrahim pun pernah kena tibai ngan Zulkifli Nordin... Lim Guan Eng pon pernah kena... Nizar Jamaluddin pon ader kena... yang langsung takder kena cuma Azizan Razak... hehehe... macam mana boleh terselamat aaa...

Ntah la... yang gua tau... lagi lama Azizan Razak nih dikekalkan.. lagi jahanam PAS... ingat tak biler blogger dedahkan agenda peribadi Hassan Ali seawal selepas seminggu PRU12... takder aper siasatan dan tindakan tegas dari Jawatankuasa Disiplin PAS... pimpinan PAS siap tuduh blogger suka melaga-lagakan orang... tapi akkhirnya selepas 4 tahun... memang betul Hassan Ali nih ader agenda peribadi...

Samer la jugak ngan Azizan Razak nih... gua berani jamin yang JawatanKuasa Disiplin parti tarak berani nak jatuhkan hukuman kepadanyer... last-last nanti biler dah buruk kelaku tahap dewa... dah terlajak teruk.. dah damage tue tahap maksima.. baru nak amik tindakan... masa tue sudah terlambat la bhai.... masa tue surupa jadi macam kes Hassan Ali... sudah buruk teruk dah... masa tue kira buang masa jer kalu nak amik tindakan kat Azizan Razak nih...

Kalu Azizan Razak nih langsung tak dipanggil mengadap Jawatankuasa Disiplin PAS... gua dengan itu mengisytiharkan bahawa baik dibubarkan jer Jawatankuasa Disiplin parti,,, dan dengan itu... PAS memang serupa dengan UMNO... sebab itulah memang layak PAS guna slogan PAS Ganti UMNO...

Sebab perangai pimpinan atasan PAS ramai yang sebijik sebuntat macam UMNO .. ganti tak ganti samer jer.... sebijik... PAS Ganti UMNO nih serupa 2 x 5 ....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja