Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 January 2012

Seperti Katak Dibawah Tempurung

Bhai... Isu Ibrahim Ali kasik angpow dalam sampul warna putih kat orang Cina nih menunjukkan bahawa Ibrahim Ali dan Perkasa memang tidak sensitif... Perkasa nih memang selama nih duduk dalam tempurung... hahaha... Kan ader peribahasa "Seperti Katak Dibawah Tempurung" .. hahaha..

Sudah lebih 50 tahun kita mendapatkan kemerdekaan daripada Penjajah... oh yer.. Perkasa stuju bahawa Malaysia tak pernah dijajah.... hahaha... jadi rasanyer dah lama dah kita nih hidup berbilang bangsa, kaum dan agama... Malah orang Malaysia sewajarnya tahu serba sedikit tentang kebudayaan serta agama sesama mereka...

Tapi... yer la... Ibrahim Ali nih kan orang Kelantan... biasanyer memang orang Kelantan nih gedebe skit... malah diorang nih kureng skit nak bercampur gaul dengan orang Cina ker India ker... hahaha... pasai tue la Ibrahim Ali nih tak amik pot tentang kebudayaan, adat resam dan agama kaum lain...

Dah tua-tau pon masih bodoh lagi... susah la camnie... macam mana la dier nih boleh jadi Wakil Rakyat.... err.. dier nih tarak pi skolah ker dulu... hahaha... ops... patut la pon.. dier pergi ITM.... tempat dimana ramai pelajarnyer jenis rasis tak tentu hala... hahaha....

Sebab itulah tarak tau budaya dan adat resam orang lain... hahaha...

Buat malu orang Malaysia jer la Ibrahim Ali dan Perkasa nih... bodoh nak mampus... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja