Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2012

Masa Terbaik Bubarkan Parlimen

Bhai... gua rasa aaa.. skarang la masa terbaik bubarkan Parlimen... gua rasa aaaa Najib Razak kena amik inisiatif nih untuk bubarkan Parlimen.. sebabnya..

Sebabnyer... skrang nih momentum sokongan kepada Najib Razak aderlah cukup tinggi... so .. terbaek jika Najib Razak bubarkan Parlimen dan jalankan Pilihanraya Umum ke 13...

Memang masanyer sudah tepat.. masanyer telah seswai... takder lagi maser terbaek macam nih...

Tadi maser gua isi minyak motor.. ader pakcik tue (OKU - Orang Kuat UMNO) tegur gua.. dier kata kat gua... "Hah betul la aper yang engkau bagitau pakcik semalam... cumanya kalau berita dari Internet nih pakcik tak percaya sangat"....

Semalam... sebaik jer gua dapat maklumat daripada kengkawan dalam Internet pasai Anwar Ibrahim bebas... gua masa tue tengah isi minyak moto.. gua kasitau la pakcik tue (dier ader kat situe gak masa yang sama).... pakcik tue kata "ala semua tu tak boleh percaya" ... gua macam pelik sebabnyer maklumat yang gua dapat tue sohih benar....

Tadi masa gua tanya kat pakcik tue... kenaper pakcik tak percaya biler gua kasitau info semalam tue... pakcik tue jawab dengan muka selebetnyer... "Pakcik dan keluarga cuma percaya aper yang keluar kat berita TV3, radio RTM dan paper Utusan jer... yang lain semua tak boleh percaya"...

Hahahaha... gua gelak nak mampus rasanyer dalam hati... macam ini punya orang pon ader dalam dunia nih... hahaha.. patut pon senang sangat kena tipu... hahaha... rupanyer ramai lagi spesis yang macam pakcik nih... hahaha... OKU kan... nak buat camana.... hahaha

Sebab itue la gua rasakan terbaek kalu Najib bubarkan Parlimen sekarang pasai.. orang macam pakcik tue ramai dalam Malaysia nih.. dan sekarang depa semua tengah respek sama Najib.. depa kata "tengok... Najib tak kacau pun sistem Mahkamah" .... hahahaha

APCO.. APCO... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja