Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 January 2012

Nordin Mat Top Dan Dr Azahari Husin Masih Hidup?

Pergh... kalu ikut statement Polis bebaru nih pasai 3 letupan di perkarangan Kompleks Mahkamah Jalan Duta tue.... mesti kiter semua ingat Nordin Mat Top dan Dr Azahari Husin masih hidup... err... hidup lagie ker Nordin Mat Top dan Dr Azahari Husin nih???

Yer la... Polis kater bom itu dipasang oleh professional... bom jangan yang hebat... malah begitu hebat sampaikan Polis tak dapat detect awal pemasangan bom jangka dibawah kon Polis tue..

Err... bom bawah kon Polis la bhai.. bukan kon JPJ.. dalam kawasan pemantauan ketat Polis lak tue... hebat... kawasan yang wartawan pon susah nak pi masa tue... sampaikan wartawan terpaksa berhujan tunggu nak dapat masuk kedalam kawasan tue...

Tapi yer la... Utusan Malaysia dok kata (sumber Polis yang sampaikan katanyer la) bom tue dipasang dan dibawak oleh kumpulan pro Anwar... kumpulan 901... hahaha... hebat... hebat betul...

Err... macam mana pengebom nih boleh lepas kawasan kawalan ketat pihak Polis nih... err.. atau hantu Nordin Mat Top dan Dr Azahari Husin yang sebenarnyer pasang dan letupkan bom jangka tue... pergh... hantu pon boleh pasang bom ker...

Rasanyer hantu jer yang boleh lepas lalu kat kawasan kawalan ketat Polis tue.. sebab hantu kiter tak nampak kan... hahaha...

Nordin Mat Top dan Dr Azahari Husin masih hidup lagi yer nampaknyer.... hahahaha...

p/s ... kalu nak tipu pon professional la skit.... hahahaha

5 comments:

  1. SANGAT BETUL DAN TEPAT KOMEN TUAN ! MUNGKIN KAH POLIS PUNYA KERJA ? POLIS PUN BUKAN BAIK SANGAT ,SAMPAI BARANG BUKTI DADAH PUN DALAM KAWALAN POLIS BOLEH HILANG , TAKKAN ANAK TOYOL PUNYA KERJA ? POLIS PUN BUKAN SEMUA JAHAT TAPI YANG BAIK SIKIT SAJA KOT ! TAPI POLIS KENA SIASAT BETUL-BETUL SIAPA PUNYA KELIJA PASAI BOM TU MEMANG DALAM AREA KAWALAN KUAT PDRM ! TAH WARTAWAN UTUSAN MELOYA YANG PAKAI ILMU HALIMUNAN KOT !

    ReplyDelete
  2. jangan kencing org kaki kencing bak kata adnan sempit kan -hentakbelipat

    ReplyDelete
  3. Bhai HentakBelipat...

    Hahaha.... kencing... jangan tarak kencing...

    Bhai Amuraria...

    Huh... ilmu halimunan... hebat tue.. gua pon nak belajar la... hahaha

    ReplyDelete
  4. Pasal Dr Azhari Husin tu jangan lah dipersendakan. Saya ni kawan baik anak dia. Satu kelas. Kalau dia baca, apa gakanye yg dia rasa -,-

    ReplyDelete
  5. Cik Nurul Syazwana...

    Sila baca betul-betul artikel yang gua tuliskan tue... artikel gua bukan mempersendakan Dr Azhari Husin .. malah bagi sesapa yang kenal gua.... tentu tau yang gua cukup respek samer Dr Azhari Husin...

    Artikel tue gua tujukan kepada PDRM pasai statement bangang yang ditunjukkan oleh mereka... itu sahaja...

    Kalu cik Nurul Syazwana satu kelas dengan anak Dr Azhari Husin... kirim salam gua ngan dier... bagitau sama dier yang gua tak masih lagi tak percaya yang Dr Azhari Husin telah kembali kerahmatullah....

    Gua percaya Dr Azhari Husin masih hidup dan tidak terlibat dengan mana-mana insiden.

    Salam...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1