Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 January 2012

Peringatan Buat MB Azizan Razak

Bhai Azizan Razak...

Ini gua nak kasi peringatan kat lu... gua tau lu maner ader baca blog... terutamanya blog gua... tapi gua percaya.. mesti ader anak buah atau suku sakat lu yang ader baca blog dan mungkin ader gak baca gua punya blog kerdil nih...

Peringatan nih gua tujukan khas buat lu... MB Azizan Razak...

Bhai Azizan Razak...

Lu kena ingat... PAS menang besar di Kedah pada PRU12 (Mac 2008) tue bukan sebab PAS hebat sangat dan ader pengaruh yang terlalu besar di Kedah... Pakatan Rakyat menang banyak kerusi sampai boleh amik alih pemerintahan kerajaan negeri di Kedah bukan sebab Pakatan Rakyat kuat..

Lu menang kerusi DUN Sungai Limau bukan sebab lu hebat ker.. lu punya pengaruh yang besar ker.. atau lu memang hensem/macho.... tapi sebab orang ramai undi pangkah lu punya nama pasai diorang sumer dah jelak dan benci ngan UMNO...

So .. lu jangan ingat lu sudah terlalu hebat... lu jangan ingat lu boleh besar kapla... lu jangan ingat lu boleh chenge kitorang takut... lu jangan ingat pasai lu ader hafal beberapa surah dan ayat Al Quran lu sudah lagi power dari gua atau orang lain... lu jangan ingat mau takbur la bhai...

Bhai Azizan Razak...

Rakyat boleh undi dan letak lu kat atas tue jadi Menteri Besar Kedah... rakyat jugak boleh undi dan turunkan lu daripada jawatan Menteri Besar Kedah gak...

Kalu lu tak boleh nak terima nasihat dan pandangan orang lain.. sebab lu rasa lu hebat... nih gua nak kasitau sama lu.... PRU13 nanti lu akan jadi sejarah... sebab golongan muda dan berfikiran terbuka akan menolak lu... lu jangan ingat Sultan Kedah akan bekap lu... sori bhai.. lu skrang sudah rasa hebat... sudah banyak takbur dengan kuasa dan pangkat lu...

Gua nak kasitau lu... lu ahli PAS... gua pon ahli PAS... so kiter semua sama tara... sama level... gua peduli aper lu Ahli Majlis Syura ker.. aper ker.. kalu lu tak boleh berlaku adil dan lu tak boleh dinasihat... gua rasa aaa... lu tarak layak jadi MB...

Bhai Azizan Razak...

PRU13 akan dikuasai dan dimobilisasikan oleh golongan muda... golongan mahasiswa... golongan terpelajar.. golongan yang takkan wala' dan thiqah membabi-buta... golongan yang tidak taksub dengan mana-mana pemimpin ... so golongan nih lu tarak boleh tunjuk blagak..

Start dari awal lu naik jadi MB gua dah tengok perangai tak bagoosh lu nih... macam-macam cerita gua dengar dari sumber-sumber yang gua boleh percayai.. siap dengan data dan fakta... dan dari situ gua buat kesimpulan yang lu nih lebih UMNO dari orang UMNO... lebih tarak boley pakai dari UMNO...

Lu ingat gua heran sangat ka lu pandai hafal ayat Al Quran... burung bayan (nuri) atau belatuk pon kalu diajar boleh gak pandai hafal ayat Al Quran... kalu setakat baca dan hafal tapi tak paham isi kandungan dan maksud disebalik ayat Al Quran tue ... itu sumer tarak guna la bhai...

Just gua nak kasi peringatan terakhir buat MB Azizan Razak...

Lu jangan ingat lu jadi MB tue lu sudah boleh besar kapla.. sudah boleh bongkak... sudah boleh berlagak... sudah boleh cakao tarak serupa bikin...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1