Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 January 2012

Strategi Makan Tuan

Hahahaha... gua sungguh "gumbira" biler dapat tau yang Adam Adli kena gantung selama 3 semester... wei.. nanti dulu.. jangan marah kat gua pasai statement nih... baca sampai abis dulu..

Gua bukan aper.... memang rasa "gumbira" Adam Adli kena gantung 3 semester... bukan aper... dengan penggantungan nih... Adam Adli masih berpeluang untuk menamatkan pengajiannyer... bukan dier kena buang pon... kena gantung jer..

Jadi.. dalam masa penggantungan nih... ader masa la untuk Adam Adli jelajah satu Malaysia... jumpa dengan semua Mahasiswa/Mahasiswi IPTA/IPTS satu Malaysia.... boleh berkempen la dan bagi gerakan saraf untuk golongan yang dah boleh mengundi nih... takder la dier terganggu dengan pembelajaran dan pengajian... senang skit...

Dan gua berani jamin... kalu Adan Adli tour satu Malaysia nih... jumpa mahasiswa/mahasiswi... mesti akan dapat sambutan menggalakkan... mesti ramai yang akan join sesi kempen nih... aper lagi Adam Adli ooi... cepat buat...

Adam Adli patut berterima kasih kat UPSI sebab menggantungkannya selama 3 semester supaya dier dapat bergerak untuk berkempen dengan semua pelajar.... golongan muda... hahaha...

Ini lah yang gua katakan... strategi makan tuan... UPSI ingat dengan penggantungan nih.. akan boleh menyekat kebangkitan para pelajar mahasiswa/mahasiswi.. tapi mereka silap.. ini akan mencambahkan lagi sentimen ... memudahkan Adam Adli berkempen...

Kalu la UPSI mengambil tindakan membuang Adam Adli daripada pengajian... mesti senario dier akan lagi membebankan.. menyesakkan... memberikan seribu satu masalah kepada UMNO... Kiter semua tau aper sajer tindakan yang dibuat oleh UPSI terhadap Adam Adli memang ader campurtangan pihak politik dalam Kerajaan yang memerintah...

Kalu UPSI mengambil tindakan buang Adam Adli .. maka akan berlaku perang besar antara pelajar, mahasiswa dan mahasiswi terhadap UPSI dan UMNO serta BN secara otomatik... memang strategi nih.. strategi makan tuan....

Hahahahaha ... mampuih...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1