Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 January 2013

Kemenangan Yuna Di AJL Ditentukan?

Bhai... La nih kecoh dalam dunia siber "kununnya" kemenangan Yuna di AJL telah ditentukan lebih awal... Walaupun gua kureng knowledge tentabg dunia hiburan Malaysia.... samer macam kureng ya knowledge gua tentang sukan... Aper-aper pon gua tak terkejut dengan kekecohan tue yang timbul kat dalam Internet...

Aper yang gua tau.. Kalu pertandingan lagu macam Anugerah Juara Lagu (AJL) pun boleh ader isu macam nih... Boleh ditentukan saler pemenang lebih awal... Aper lu ingat PRU13 takder ker akan jadi isu yang samer... Samer jer bhai... TV3 dan SPR samer jer perangai... Hahaha

Sebab tue la ... Macam gua bagitau tadi la... Aper ader hal ... Stakat AJL... Kecik jer... Small matter... Hahaha... Semua boleh diejast... Samer jer macam SPR... Kalu dah SPR tentukan saper yang akan menang dalam PRU13... Aper ader hal kan... Betul dak... Ala.. Undian boleh diejast aaaa... Tak gitue DAP ooi... Hahaha... Undian boleh diejast kalu perlu untuk kesesuaian.... Hahaha....

So sama ader Yuna punya lagu tue best ker idak.. Pada gua itu bukan isunya... Samer ader Aizat yang nyanyikan lebih baik dari Uji Rashid itu bukan masalahnya... Yang jadi masalah... Undian yang diejast... Bukan sekali dah kita dengar citer pasai kejuaraan AJL yang ditentukan.. Dah banyak kali dah pon.... Samer gak kiter dah dengar banyak kali tentang keputusan PRU dan PRK yang diejast... Tapi... Nothing.... Takder hasil dan keputusan pon... Camtue gak... Nothing more nothing less...

Hahaha....

2 comments:

  1. Cipan !!! gua tak hairan pasai AJL!!!.... ni nak bagitau cikit..!!! PRU 13 kalau 60% rakyat malaysia sokong undi Pakatan pun BN boleh menang ...!!!

    Jebat: Then Man From U.N.C.L.E

    ReplyDelete
  2. Bhai Jebat..

    Itu dah stendet tue... kalu tak ejast... bukan namanyer Malaysia... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja