Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 January 2013

Dimana Idris Jusuh?

Bhai... lu ader nampak tak Idris Jusuh nih kat mana-mana... ramai orang kampung dier tengah cari dier... dha dekat setahun diorang cari dier.. tak jumpa-jumpa pon... Takkan dah mati kot... Kalu dah mati sure la ader Pilihanraya Kecik (PRK).... ini takder pon... Dimana Idris Jusuh aaa.... maner dier pegi....

Bukan aper.. dah dekat setahun orang-orang kampung dier tak dapat akses kepada talian telefon... khabarnya dah rosak dah dekat setahun... report jangan citer la... dah berbakul-bakul... tapi senyap... buat derk jer...

Sampaika  sekolah pon takder akses kepada perkhidmatan telekomunikasi dan Internet.... parah nih... bukan jauh pon.... kawasan kat Besut jer,,,, kecik jer kawasan tue... takkan la teruk sangat sampai nak dapat baikpulih pon amik masa setahun... yang lagi lawak tue.... bil tetap sampai... walaupun line takder.... hahaha...

Lebih kurang sebijik cam perangai Syabas jer... hahahaha... aper nak jadi aaa.... Wei Idris Jusuh.... kalu lu masih hidup lagie... turun la tengok masalah rakyat... wei... diorang nih dulu mengundi lu bukan main macam  nak rak.... diorang nih la lu punya reserve.... lu punya fixed deposit .... diorang undi lu tue.... nanti karang kalu diorang undi Pakatan Rakyat... lu jugak yang marah diorang... lu jugak yang kata macam-macam kat diorang... hahahaha.... aper daaa...

So.. aper lagi tunggu.....


No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja