Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 January 2013

NC UUM Letak Jawatan?

Bhai.... Aper cier nih... Kecoh satu Malaysia insiden kes KS Bawani vs Sharifah Zohra Jabeen tue... Pasai yang jadi moderator dan ahli panel forum tapi tabley nak kontrol emosi... Maybe la si Sharifah Zohra Jabeen tue tengah datang bulan kot... Hahahaha

Tapi aaa... Ianya secara otomatik akan menyebabkan UUM ditimpa kehinaan... Bukan kerana KS Bawani... Tapi pasai ahli panel yang katanya ahli akademik... Tetapi tidak pandai dalam ilmu berkaitan diplomasi... Fail... Dan secara tidak langsung ia ya melambangkan mutu akademik keseluruhan universiti tersebut...

Dalam keadaan ini.. Adalah sewajarnya pihak pentadbiran dan pengurusan UUM mengeluarkan satu surat tunjuk sebab kepada Sharifah Zohra Jabeen kerana tidak menunjukkan sikap professional dalam dunia akademik.. Jika ianya tidak mampu dilakukan oleh pihak pengurusan, pentadbiran dan akademik UUM... Maka sewajarnya....

Maka sewajarnya Naib Canselor (NC) UUM mengambil keputusan untuk meletak jawatan jika tidak mampu untuk memberikan surat tunjuk sebab kepada Sharifah Zohra Jabeen. Berdasarkan maklumat dalaman yang gua dapat... Saudari KS Bawani akan mendapat satu surat tunjuk sebab dalam masa beberapa hari ini. Disamping beliau... Pihak UUM juga sedang menyiasat siapa yang mengambil video tersebut dan siapa yang memuat naik video itu ke Youtube.

Mereka semua berdepan dengan satu tindakan tatatertib oleh pihak UUM dan berkemungkinan akan dibicarakan dibawah AUKU.

Walau apa pun yang berlaku... Seluruh warga mahasiswa dan mahasiswi prihatin kini sedang memerhatikan perkara ini dan seterusnya akan membuat satu desakan agar Sharifah Zohra Jabeen dikenakan juga satu tindakan yang difikirkan munasabah seperti memohon maaf secara terbuka atau dilarang daripada menjadi ahli panel dalam mana-mana forum akademik selepas ini.

Jika NC UUM tidak mampu mengambil tindakan drastik, maka adalah lebih baik NC UUM letak jawatan sahaja... Buat malu warga akademik sahaja....

Hahaha... Inilah rupanya wajah sebenar Universiti di Malaysia... Patutlah hasil yang dikeluarkan hanya sekadar robot yang tidak bernyawa... Tau makan, minum, kerja... Tapi akal takder.... Hahahaha.... Semua disebabkan adernyer ahli panel forum yang spesis bangang nak mampus camnie.... Hahaha... Buat malu betul lar.... Hahahaha

Jom #Listen


7 comments:

  1. UUM - Universiti Untuk Mahathir...

    Cobol

    ReplyDelete
  2. Bhai Cobol...

    Hahahaha... baru gua paham aper sebenarnya akronim UUM tue bermaksud.... hahaha

    ReplyDelete
  3. lepasni sapa2 yg nak masuk dewan mana2 majlis forum akan diperiksa rapi dan tiada alat media spt HP,Iphone dan kemera dibenarkan dibawa masuk.......hahahahaa

    dunia kini lebih telus dan bebas tampa sekatan untuk manusia semua.

    ReplyDelete
  4. Bhai Suahati...

    Wow... rasanyer la... akan ader spot check macam yang tue.... hahaha... semua pasai kucut purut punya hal.... hahaha

    ReplyDelete
  5. listen listen listen...Apa beza nordin kardi dgn sharifah zohra? xde beza. dua2 bangang. hahaha...dah2 jgn di layan org bangang tu...kang kita gak di heret jadi bangang...hahaha

    ReplyDelete
  6. maaf admin. .tapi bukan semua warga mahasiswa/i UUM bukan sekadar menurut tiap arahan seperti boneka. .ada yang bangkit dan niatnya untuk menuntut ilmu kerana Allah. .terima kasih diatas olahan dan teguran admin. .

    maaf guna anonymous

    ReplyDelete
  7. bhai..lu nye citer dalam ni ade iras2 mcm kesah menteri nippong yg letak jawatan sebab kes fukushima la..pasni leh wat cite mcm ni gak tapi tajuk die untuk pemimpin yg korupsi plak..baru best..wakakaka..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja