Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 January 2013

Nota Bunuh Diri Ditemui

Bhai... Lu ingat tak kematian 3 beranak di Pengerang pada 31 Disember 2012 baru nih.... Ala .... yang mati terhidu karbon monoksida hasil dari pembakaran arang dalam ruangan tertutup... Memang diorang nih mati membunuh diri...

Dan selepas tue kecoh satu Malaysia yang diberitakan bahawa kematian 3 beranak ini disebabkan oleh projek RAPID Pengerang yang sedang dibangunkan oleh Petronas.. Ader yang citer... Tanah milik 3 beranak nih juga diambilalih... Tapi takder dengar citer plak pasai pampasan... Atau pampasan dier cuma seciput..

Tapi yang gua pasti ingat... Pada hari kematian tue... Takder pon Polis temui nota bunuh diri atau apa-apa maklumat berkaitan sebab diorang membunuh diri... Biasanya kalu ader ... Pegawai penyiasat akan memaklumkan dan seterusnya mendedahkan isi kandungannya...

Jarang la ader kes bunuh diri yang takdrr nota... Tapi .... Macam mana la kes kat Pengerang nih dah jadi macam jalan citer Teoh Beng Hock plak gua pon tak tau...

Sebab baru hari nih keluarga mangsa mendedahkan kononnya ader surat nota bunuh diri yang ditulis oleh mangsa... Yang lagi lawak tue... Boleh plak mangsa yang bunuh diri tue tulis tentang benda yang belum terjadi... Iaitu bagaimana dier tahu yang orang akan kaitkan isu bunuh diri dier dengan isu RAPID Pengerang... Hahahaha.... Atau ader orang lain tulis selepas kematian... Hahahah

Macam kes Teoh Beng Hock la... Amik masa berapa lama... Tak ingat lak gua berapa bulan baru ditemui surat nota bunuh diri tue.... Hahaha... Lawak tak hingat diorang nih... So macam kes surat nota bunuh diri di Pengerang nih... Gua sungguh-sungguh kureng percaya nota nih ditulis oleh simati....

Itu pandangan gua... Gua tak tau pandangan lu orang plak... Hahahaha... Banyak betul lar misteri dalam Malaysia nih... Kalu Agatha Christie masih hidup... Mesti dier seronok pasai banyak modal dan idea nak buat novel thriller dan misteri.... Hahaha

3 comments:

  1. La.... hang tak tahu ka !!! depa semua ada belajar ilmu illusion ala yang macam magik tu .....!!!

    Jebat: Harry Potter Punya Sedara

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Dia tulis dalam bahasa apa? Pandai pulak dia tulis. Mesti dia terpelajar erk?

    ReplyDelete
  3. Bhai Jebat...
    Hahaha... majik yer... hahaha... hampeh la wei.... hahaha

    DeeDee Yong...
    Rasernyer dalam bahasa cina... tapi tak tau la... hahaha.. kena antor forensik nih untuk buktikan itu memang tulisan simati....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja