Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 January 2013

Felda Mengharamkan Pasang Bendera?

Bhai .... nih satu lagi mangkuk.... Baru kerja jadi Penolong Pengurus Besar Felda ... dah buat lawak bangang tahap nak mampus... hahaha... sampai haram pasang bendera di tanah rancangan Felda.... hahahaha.... Suka hati hangguk dier aaa yang suka-suka mengharamkan benda yang halal...

Salah ker pasang bendera parti politik... wei... cuba tengok rumah ketua kelompok... yang karat biru UMNO/BN ... tue dia... bercambah bendera pasang... aper ader hal... bukannyer pasang bendera nih salah disisi undang-undang Malaysia... Cuba habaq mai seksyen mana... subseksyen mana... akta mana yang tak bagi pasang bendera dalam Malaysia nih...

Tak kisah la nak pasang bendera parti ker... bendera pasukan bola ka... bendera orang mati ka... tak pernah ader larangan kat dalam Malaysia nih nak pasang bendera... suka la.... Nih dah jadi bodo sampaikan pasang bendera pon jadi isu....

Banyak lagi isu yang penting... macam kadar perahan minyak sawit ker... yang lebih releven untuk dijaja dan dibagitau kepada semua melalui media... ini pasai bendera jer... bodo mengampu tahap bangang nak mampus nih.... Itu lar... orang cakap... kecik-kecik taknak mampus.. dah besar tua nih menyusahkan orang.... hahahaha ..... susah kalu ader kakitangan GLC yang macam nih... jenis bangang.... hahaha


SUMBER

2 comments:

  1. Kenapa ....la ...bendera pun depa takut ha ...!!! ada nampak hantu ke?
    tengok gambar bulan mungkin depa nampak pocong kot...kalau roket tu macam hantu toncet ke !! kalau ...pkr... tu macam hantu sabit.... agaknya !!!

    Jebat: Kes Sawan Bendera

    ReplyDelete
  2. Bhai Jebat...

    Hahaha... diorang nih tengah kecut perut... aper sahaja pon jadi takut... hahaha... kalu nampak hantu agaknyer... terus kojol kot... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja