Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 January 2013

Kita Beri BN Menang Besar PRU13 Macam Mana?

Bhai..... lu agak-agak lar... Kalu kita beri BN menang besar pada PRU13 nih macam mana? Aderkah semua janji-janji yang dibuat oleh Najib Razak, Muhyiddin Yassin akan dapat ditunaikan... Aderkah dalam masa 24 jam semua masalah air di Selangor dapat diselesaikan.. Aderkah semua masalah bekalan air di Felda Mayam (Bera) dan UMP Pekan dapat ditangani dalam tempoh 7 hari? Aderkah juga semua janji-janji yang dibuat oleh UMNO dan BN dapat dilangsaikan.... Bagaimana dengan 300 ribu warga Malaysia yang masih tergantung status kewarganegaraannya....

Hahaha..... atau.....

Kalu BN biler dah menang besar pada PRU13 nanti.... akan lebih khianat... lebih celaka.... lebih bangsat... lebih rasuah dan lebih salahguna kuasa....... hahaha

Dan semua BR1M, TR1MA, BL1M, KL1M, KR1M dan segala macam mak nenek tu semua akan direvoke dan ditarikbalik...... Hahahaha.....

Benda-benda macam nih bukan tak biasa BN buat selama memerintah 56 tahun secara haramjadah..... Dah banyak kali dah kiter tengok... Tak payah jauh la... dan jangan kiter buat-buat lupa tentang tindakan haramjadah Mahathir Mohamed yang mengurangkan, menarik balik dan membatalkan bantuan perkapita bagi semua sekolah agama rakyat.... hahaha...

BN kalu tak khianat... bukan BN la namanyer..... hahaha




7 comments:

  1. Salam C++

    Sorang pakcik ameno totok pernah kata, "Kalau atok dia hidup balik pun, dia akan undi ameno!"

    Mengundi ameno ini tradisi. Orang Melayu sangat famnatik pada tradisi. Lebih2 lagi tradisi yang mengarut!

    ReplyDelete
  2. sama juga dgn kawan atuku aku.
    katanya. Biar dia penyamun, kaki songlap asalkan dia melayu UMNOOOOO.aku akan sokong,katanya.

    ReplyDelete
  3. gua punya idea lain sket. Gua nak biarkan BN menang sekali lgi. Gua nak tengok pencacai2 umno ni bila hidup dah terdesak dgn segala kenaikan dan kerugian akibat terlalu percaya kepada pemberi rezeki(umno/BN)sendiri bangun melawan.

    ReplyDelete
  4. hok aloh ... apasal gua tak perasan all this ***king time?

    Patut la masih kedapatan berapa ratus riban pengundi "syaitan yang dikenali" yg dikerah jadi pengundi hantu setiap kali PRU & PRK. Begitu taksub sampai dia dah mati kendian hidup semula (jadi pengundi hantu) pun dia nak gi undi parti "syaitan yg dikenali" tu. Hebat sungguh BN.

    ;)

    Biar la BN menang kat Kelate tu sepenggal.. hat lain PR sapu keliling. Sama sama merasa !

    UG pun takpa kalu PR menang simple majority je.. asalkan Islam menang yer tak?

    Hail Us. Na$ha for the President.. ops! for the PM post ! By then, leh la dia dapat gelaran "Bapak Perpaduan Ummmah" kot?

    haha

    ReplyDelete
  5. nk bg BN menang lg sekali? aku dh x sanggup dah..lgpun aku nak sgt bedal muka pencacai totok kt opis aku yg anggap aku pengkhianat bangsa dan negara sebab sokong pakatan rakyat..siap kata aku x bersyukur pd kerajaan, kata aku kena sedar aku keje ngn siapa, siapa byr gaji aku....aku nk sgt binatang jahanam umno BN kalah jatuh baham tanah supaya aku dpt tya blk pencacai pencacai totok umno "skg hang sume nk keje kt mana?".....itu je aku nk tya

    ReplyDelete
  6. Bhai/DeeDee semua...

    Hahaha... sori tak dapat nak balas sorang-sorang punya komen.. gua pukul rata jer... hahaha... memang idea dan komen lu orang mantop... gelak besar gua baca.... Mati idup balik undi Kapal layar... undi UMNO.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja