Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 January 2013

Ulama PAS Pun Mabuk?

Bhai.... pergh.... hahaha... gua tak tahan nak gelak biler diberitahu tentang ader komen sorang Ulama PAS nih kuar kat dalam Utusan Syaitan Malaysia .... hahaha .. tak sangka bhai... memang tak sangka... unsangkarable la kata orang... hahaha... yer la... bukan ker mamat nih geng-geng Rusila dan UG dok diangkat sebagai Ulama... walaupun ntah... aper kredibiliti dier untuk jadi Ulama.... hahaha...

Mamat sekor nih yang kekal dalam Majlis Syura Ulama PAS nampaknyer suka sangat bercakap macam orang mabuk... Mungkin kot dier sedang mabuk la nih... bukan mabuk todi... tapi mabuk perasan... mabuk yang perasan UMNO nak kat dier... hahaha... Mabuk nak dapat jawatan Menteri/Timbalan Menteri kalu Kerajaan Perpaduan jadi terlaksana dulu...

Ulama PAS pun boleh mabuk bhai... inikan plak yang bukan ulama.... hahahaha...  Macam mana la dier nih boleh dikekalkan dalam Majlis Syura Ulama.... benda yang baik dan betul langsung dier tak ulas.... malah benda yang jadi kesepakatan dalam jamaah pon dier tak amik pot... dan tetiba dier boleh plak melawan arus... boleh plak menjadi gunting dalam lipatan... hahaha...

Semua komen Nasharuddin Mat Isa nih nampaknyer sama ader setaraf  atau lagi bangsat daripada komen PapaGomo, ParpuKari atau RBF Online.... hahahaha.... Otak Ulama Mabuk nih kemana aaa.... Orang dah berbulan sibuk dok citer pasai Himpunan Kebangkitan Rakyat.... yang dah berbulan ditetapkan pada 12 Januari.... Macam mana plak Nasharuddin Mat Isa nih boleh bengong sengsorang.... hahahaha

Patut la pon tak nampak batang hidung dalam semua aktiviti parti.... hahahaha.... Hancuss kalu ader Ulama mabuk macam nih.... hahahaha..  Itu hari masa muktamar dier kata dier ader hal kat luar negara yang lagi penting... lepas tue masa HKR di Kelantan dan Terengganu pon dier takder... hahaha... gua ingat dah mampos... rupanyer masih idup lagi untuk UMNO dan Utusan Syaitan Malaysia.... hahaha

Aper-aper pon... gua nak nasihatkan PAS... jangan sesekali pecat mamat nih.... jangan sesekali buang dier dari parti....jangan sesekali amik tindakan terhadap Nasharuddin Mat Isa nih..... biar dier mati meragan dalam parti... biar dier sendiri putuskan baiah dier dulu... kiter tengok sama ader dier brani nak batalkan baiah dier.... hahahaha....

Tolong... tolong jangan pecat Nasharuddin Mat Isa nih.... hahaha



3 comments:

  1. A'kum Sdr.

    Ulamak bengong ni sebenarnya sudah tidak berada dalam PAS lagi secara rohaninya. Hanya jasad saja yang kelihatan berada dalam PAS.

    Dia sebenarnya sudah berada di sebelah sana. Sebab itu sama-sama bangang dengan mereka

    ReplyDelete
  2. Ulamak mabuk pun ada? dia hisap candu ke ? atau minum todi ?? mungkin makan pil kekuda kot???.... ulama macam ni bukan nama ulamak tapi ...ular dalam semak buat menyemak....! A...pa...la...!!!
    Kalau yg ni jadi calun... aku ingat orang PAS pun dah mabuk juga !!!
    Jgn marah ye!!!

    Jebat: Dari dulu ada PAS..Port

    ReplyDelete
  3. Bhai MountDweller...
    Oh yer ker... pergh.. kalu roh sudah takder tue kira macam sudah sadaqallahhulazeem la yer... hahaha

    Bhai Jebat...
    Lu jangan... dier ulama tue... hahaha.. puak UG dok sokong dier jadi Ulama... sokong membawa rebah.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja