Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 January 2013

Kerajaan Patut Takut Dengan Rakyatnya (Live #KL112)

Bhai... Hahaha... gua dah sampai Terengganu dah... hahaha.... pasai takder bunga api... takder mercun... takder asap... jadi takder pedih mata... so.. aper lagi... terus la pecut balik Kemaman.... hahahaha

Persoalan sekarang nih.... hehehehe.... Kerajaan Malaysia yang diterajui Barisan Nasional patut takut... takut dengan rakyatnya sendiri... sebab... rakyat sudah berani... rakyat sudah faham akan hak dier... rakyat sudah muak dengan pembodohan yang dilakukan oleh Kerajaan Barisan Nasional...

Jadi... baik berhati-hati.... Kerajaan patut takut dengan rakyatnya.... hahaha.... (V For Vendetta)





Hahahaha.... ini baru sedikit yang gua lepaskan.. ader banyak lagi.. tapi yang lain.. gua kena passkan kat agensi yang sponsor gua... hahaha... kan gua dah bagitau.... Hahahaha.. sebab diorang bayar bagi gambar yang gua amik tue... hehehe... cari makan bhai... hahaha

Minggu depan pi KL lagie... hehehe... nak kena panjat tangga Bukit Tidak Aman tu.... hahaha... ader hal mau setel... hahaha

Oh yer... lupa nak citer... ParpuKari kecoh kat blog dier yang kononnyer dier pegi Kelab Sultan Sulaiman amik gambar... walhal takder brani dier nak jejak kat situ... gambor yang dier publish tue pon diamik oleh bebudak KLPos ... hahaha ... lawak.... lawan pondan betul lar... PapaGomo dan RBF pon samer... kecut telor mau pegi event camtue... hahaha...

2 comments:

  1. hari ni gua pegi lenggang kangkung je. Gua x bawa tuala, garam even mineral water. Kamera gua awal2 lgi anak gua dah rembat dua2 sekali...cisss. Yg paling best, gua jumpa member2 gua dr parti karat umno yg hadir sekali memberi sokongan. Tersenyum simpul bila berjumpa. hahaha...gua layan dgn kutukan2 mesra sebagai seorang sahabat. Xde hal punya.

    ReplyDelete
  2. Bhai BunBinBan...

    Gua galas peralatan kamera jer dah seberat 3kg lebih... hahaha... penat oooo... garam biasanyer gua tak bawak... pasai gua tau ramai yang tak kisah nak berkongsi nanti....

    Aper-aper pon... takder bunga api.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja