Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 January 2013

Samseng UMNO Borong Habis Cat Merah

Bhai.... gua belum lagi tanya member gua yang ader kedai cat tue pasai stok cat merah dier... Maybe kot kedai member gua tue dah abis gak cat merah.... hahaha... Nih ader kes di Johor Bharu ... ader orang kena baling dengan cat.... tapi bukan cat merah... hahaha.... cuma dengan cat warga coklat....

Hahaha.... agak-agaknyer la... maybe samseng UMNO dah borong habis cat merah dipasaran ... pasai tue la yang kat Johor Bharu nih terpaksa guna cat warna coklat..... hahahaha... lawak betul lar...

Mmm... ader chan la lepas nih kiter berpeluang untuk tengok mana-mana kenderaan Pakatan Rakyat disimbah dengan cat warna coklat plak... hahaha... contoh macam Bas Jelajah Merdeka Pakatan Rakyat tue ... ader chan la kena simbah warna coklat la plak....

Patut... diorang guna la cat warna florescent ker atau warna pink cerah ker... baru la LGBT... hahahaha



3 comments:

  1. mungkin terjadi bro...
    selain buta urup...cai juga buta warna...kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Gua sokong idian !!! .... tapi yang gua tau ... warna coklat tu .... kalau orang buta warna jadi warna hijau ....!!!

    Jebat: Biar Buta Warna Jgn Buta Hati

    ReplyDelete
  3. Bhai Idian...
    Hahaha.... buta warna yer diorang nih... tak sangka pulak.. gua ingat diorang dah abis guna cat merah... hahaha

    Bhai Jebat...
    Baru gua tau yang orang buta warna akan nampak warna coklat jadi hijau... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1