Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2013

Roboh Banglo : Duit Sudah Masuk?

#Listen...#Listen...#Listen... Demm.... Tokojut gua tengahari nih.... tetiba jer ader sorang rakan lama kontek ..... nombor dier takder plak dalam list tepon gua... tapi biler dier sebut satu keyword ... kira macam password tue... terus gua tau saper dier... hahaha ....

Gua tanya dier... aper cer lama ilang... hahaha.. dier gelak jer... dier kata.... dier ilang bukan pasai aper... pasai menjalankan misi rahsia.... hahaha... rahsia opah lu aaa kata gua.... hahaha... kitorang bantai gelak besau punya... dier kater... malas aaa nak kontek gua kalu takder info baek punya....

Hahaha... takper... takper... info nih free ker.... atau lu nak pow gua teh tarik.... hahahaha... gua tanyer dier selamber bewak jer... dier jawap... skarang aper ader hal ngan teh tarik.... Johny Walker la lagi baik.... Nakhorom la gua maki dier... hahahaha... Takder la.. dier kata... info nih percuma... dibiayai dan dibayar oleh Perbendaharaan Malaysia ... melalui cukai rakyat.... hahahaha

So... info aper nih.... Jeng... jeng... jeng..... #Listen...#Listen...#Listen...

Duit sudah mari... duit sudah masuk... memang masyuk.... baik punya value.. berkepuk-kepuk.... hahahaha.... ader orang tue dah dapat duit dah... dan siap waran pembayaran.... pergh... nilai dier macam tak hingat.... hahaha...

Gua mintak satu copy ... satu salinan.... member gua kata... wei... OSA la... Akta Rahsia Rasmi... lu mau gua kedalam ker... kata member gua.... gua gelak jer.... gua jawab... bukan lu memang kat dalam ka.... hahahaha..... bagero...

Ader la OKB lepas nih... hehehe.... chanteq... bayar pakai duit rakyat..... hahahaha.....

Oooi.. orang kampung Bukit Antarabangsa.... rumah lu kena tanah runtuh... takmo nak mintak pampasan ka.... hahahaha... Err... bebudak sekolah agama yang meninggal pasai tanah runtuh kat Ampang dulu tue dah dapat ker duit pampasan ker mender ker.... hahahahaha


1 comment:

  1. hahaha...dah kata dah...kalau betul la info ni, oh! dunia...lihat la...hahaha...rumah lu kena banjir, kena hempap dek tanah runtuh, terbakar bla bla bla...lu nangis kuar taik mata sekali pun..apa lu dpt...rm500. yg kaya makin kaya, yg miskin terus support yg kaya...hahaha...errrr..komen sket tweet patrick teoh tu bro...gua dah naik hangin satu jasad nih

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja