Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2013

UMNO/BN Teramat Risau

Bhai... lu ader dengar tak citer tentang Nik Aziz yang khabarnya akan bertanding di kerusi Parlimen... Hahaha..  ader hati orang tua tue nak bertanding kerusi Parlimen... hahaha... hebat... itu macam la pemimpin yang hebat.... aper salahnyer kalu Nik Aziz bertanding kerusi Parlimen... aper yang lu orang kepohkan..

Mahathir Mohamed pon masih lagi akan bertanding kerusi Parlimen... nama dier ader dalam senarai calon Muhyiddin Yassin dan jugak Najib Razak... dalam dua-dua senarai pon nama dier ader... maner gua tau... hahaha... ader la sumber gua... hahahah

Jadi... kalu sebab alasan umur... gua rasa tak releven... kalu nak kata tahap kesihatan... Mahathir Mohamed pon bukannyer sihat lagi... uzur gak... cuma pasai dier slalu cycle dier punya darah.... tue yang nampak ader sikit muda... tapi... Mahathir ader pakai battery support.... Nik Aziz takder.... hahaha

Ku Li pon dah tua gak... tapi masih lagi bertanding di PRU.... aper masalahnyer....

Atau... sebenarnya UMNO/BN dah teramat risau... manalah tahu... kalu Pakatan Rakyat menang majoriti undi nanti.... kot-kot Nik Aziz naik jadi PM... mana la tau kan... kalu Nik Aziz naik jadi PM... rasanyer ramai yang akan menjilat ludah dan menelan muntah mereka...

Malah tak mustahil Hassan Ali dan Ibrahim Ali akan menyembah melutut depan Nik Aziz memohon maaf atas tindakan mereka selama nih.... Tentang Nasharuddin Mat Isa.... gua rasa aaa... masa tue mesti dier akan melobi untuk satu jawatan... at least jawatan Timbalan Menteri ker aper ker... hahaha... macam la Pakatan Rakyat akan bagi muka kat diorang nih....hahahaha



4 comments:

  1. hehehe....makin rancak PRU 13 nih...xsabar nk tgk.

    ReplyDelete
  2. Bhai Carlos...

    Hahaha.... gua pon tak sabar... penat dah wei kempen sejak 1985 ....

    ReplyDelete
  3. emmmm...senyum simpul penyokong PAS lu buat statement nih. hahaha..geng UG mesti serba salah. Nak lawan kang mursyidul am. hahaha...madey tanding mana...Pekan ke?. hahaha

    ReplyDelete
  4. Bhai BunBinBan...

    Hahaha.... nak buat camana... skali skala terpaksa la tembak kaki sendiri... hahaha....

    Mahathir Mohamed akan bertanding di Tamil Nadu la... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja