Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 January 2013

Anugerah Juara Lagu (AJL) Yang Terakhir

Bhai... Kecoh gua dengar sana sini kononnyer kalu Pakatan Rakyat menang PRU13 nanti... Anugerah Juara Lagu (AJL) akan ditamatkan... Kononnya AJL 27 nih la yang terakhir... Hahaha... Kuat betul lar melatah para pencacai UMNO/BN.... Hahaha

Guq tak nafikan... Gua jugak dengar musik.. Minat gak ngan musik.. Itu sumer lumrah manusia... Tapi... Stakat musik jer la.. Perangai-perangai dan cara berpakaian orang-orang yang terlibat dalam industri musik tue gua tak berkenan... Tambah lagi yang jenis nak mendedahkan aurat...

Kalu lu bukan Islam gua takder hal... Tapi kalu diri tue mengaku Islam... Tapi still mendedahkan aurat sana sini... Sori aaa ... Gua tak respek... tak respek samer lu dan musik lu ... Hahahaha...

Jadi persoalannya sekarang nih... Aderkah Pakatan Rakyat akan menamatkan AJL selepas menang PRU13.... Mmmm... Gua rasa tak salah AJL dikekalkan ... Cuma kena tukar format la... Banyak yang kena tukar... Perkara paling penting aderlah tentang aurat...... Dan sepertimana lu sendiri tau... Suara pon dikira aurat.... Hahaha

By the way.... Gua meraikan semua kaum, bangsa dan budaya selagi mana ianya tidak bercanggah dengan norma hidup tempatan dan agama Islam itu sendiri...

Dan PR tak pernah kata nak tamatkan Anugerah Juara Lagu (AJL) kalu pon PR menang besar pada PRU13.... PAS tak sejumud itu... Kalu pon ader yang jumud melampau.... Itu hanyalah geng UG dan Rusila jer.... Hahahaha

2 comments:

  1. las sekali gua tengok ajl ni pada tahun 1989 kalau x silap. Selepas tu gua x amik pot dah. Ada ke xde ke gua x tau pun hahaha....Tapi bab lu smash geng ug dan rusila tu...gua salute...hahaha

    ReplyDelete
  2. Gua suka muzik tapi tak ambil pot pasal AJL.

    Tapi kalau dihapuskan TV3 memang gua sokong 200%.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja