Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 January 2013

Bila Bola Dah Jadi Macam Politik Malaysia

Bhai... Nih aper punya citer nih... Camana boleh ader 4 orang yang menyamar jadi pegawaj SPRM pi kacau ganggu pengadil perlawanan bolasepak nih... Macam haram jer kan... Hahaha

Takkan la TMJ nak ugut pengadil perlawanan kot... Nampak macam tak logik jer... Takkan la dengan ader enam laras karbin Colt M4 tue tak cukup lagi nak kasi orang takut... Takkan perlu sampai nak menyamar jadi pegawai SPRM...

Aper-aper pon... Kredibiliti FAM sudah tercalar... Semenjak dua menjak nih... FAM dah jadi tak ketahuan... Sebab itu la gua dari dulu lagi memang tak suka dua jenis manusia nih terlibat dalam sukan bolasepak... Satu aderlah golongan Istana dan satu lagi aderlah ahli politik... Hancuss jadinyer...

Sebab itu la sukan bolasepak kat Malaysia nih jatuh merudumt tak kebah-kebah macam ayam berak kapur... Hahaha... Pasai dua jenis manusia tue.... Shooosh... Pi main jauh-jauh boleh tak... Jangan campurtangan bab sukan bolasepak...

Lagi lama lu orang duduk dalam sukan bolasepak... Lagi teruk mutu permainan... Dan lagi menyampah para peminat sukan kat Malaysia nih... Tolong blah la... Dan bawak sekali lu punya enam laras karbin Colt M4 tue ....

3 comments:

  1. A'kum Sdr. C++

    Gila memang dah gila. Kalau samseng dan besar kepala pun takyahlah tunjuk.... orang ramai menyampah dan menyumpah!

    ReplyDelete
  2. tanaylah mana2 penyokong bolasepak di malaysia, rata2 x suka dgn penglibatan ahli politik dan ahli majlis dewa2 dlm sukan.

    ReplyDelete
  3. Bhai MountDweller...
    Hahaha... kalu tak tunjuk camana orang nak tau diorang samseng dan besar kapla... hahaha... mesti la mau tunjuk... hahaha

    Bhai BunBinBan...
    Yer betul... memang penyokong bolasepak dah naik muak dengan diorang nih... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja