Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 January 2013

SPRM : Tembelang Adnan Mansor Terdedah

Bhai... Hahaha ... Nampak gayanyer tembelang Adnan Mansor dah terdedah... Itu hari bukan main gempaq dier citer yang katanyer semua calon PRU13 dari UMNO/BN bebas rasuah dan telah selesai tapisan SPRM.... Siap masuk akhbar dan TV lagie... Hahaha...

Rupanyer semua tue kencing jer la bhai... Maner ader... Macam mana tapisan nak dibuat... Senarai nama pon belum abis dihantar ker SPRM... Hahaha... Gempaq jer lebih... Aper daa...

Kalu yer pon nak gempaq... Pastikan semua sudah clear.. Takder la macam skrang nih.. Biler SPRM sendiri bagitau yang senarai tue belum abis dihantar lagie kat diorang.... Hahaha

Adnan Mansor nih memang lawak aaaa... Udah la dulu dier mengaku dier nih keturunan Raja dan Sultan... Sedangkan dier memang berketurunan Mamak... Hahaha... Nih citer pasai tapisan SPRM la plak... Lawak aaaa... Nih dah tembelang terdedah... Kan dah kantoi...

2 comments:

  1. bebas rasuah?? err.. statement meragukan. masalahnya pernah ke?

    ReplyDelete
  2. Bhai/DeeDee Ryza...

    Bebas merasuah dan makan rasuah kot... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja