Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 January 2013

Jamil Khir Baharom Mengaku Takut

Bhai... Hahaha... Rupanyer Jamil Khir Baharom menunjuk jugak sikap berani dier... Ingatkan tabrani .. Rupanyer masih berani... Cuma berani kalo nak kondem kat orang biasa jer... Stakat kondem Patrick Spongebob @ Teoh jer.... Hahaha...

Tapi langsung dier tabrani nak kondem samer Chua Soi Lek.... Hahaha... Maybe pasai Chua Soi Lek maksum kot... Hahaha... Walhal Chua Soi Lek siap cabar Jamil Khir Baharom berdebat lagi pasai Hudud... Siap Chua Soi Lek kata Jamil Khir Baharom tak cukup ilmu pasai Hudud.... Hahahaha

Aper pon pada gua Jamil Khir Baharom nih memang seorang Menteri Agama yang paling cap ayam dalam sejarah Malaysia... Hahaha.. Memang la tindakan Patrick Spongebob @ Teoh melampau... Tapi tindakan Chua Soi Lek lagi melampau dan kedua-duanya patut kena tindakan yang berat... Agar jadi pengajaran kepada yang lain...

Oh yer... Ketua Agama semua buat aper aaa... Masih tido kat atas kayangan ker... Hahaha... Wei... Sebab itu la gua kata... Takder satu pon Ketua Agama nih yang boleh dipakai... Hahaha kalu ader pon yang nampak tak lagho... dan duduk sebagai asisten ketua besar agama... Tapi itu pon senyap gak... Hahaha
...

Baik buang jer la title Ketua Agama tue... Buat malu... Takder pekdah dan takder boleh pakai.... Hahaha... Karut jer...

2 comments:

  1. si Patrick tu dah mintak maaf... ikhlas tak ikhlas bukan kerja kita... tapi yang masih lum mintak maaf, apa ceriter...

    Zed Zaidi dan AC Mizal tetiba je jadi artis yang sangat terasa...

    Jamil Khir kiranya level artis jugaklah...

    Cobol

    ReplyDelete
  2. Cipan .... tu bukan Cap Ayam tapi Cap Kambing ....!!! yang Cap Ayam tahu berkokok...aje !!! tapi Cap Kambing tahu mengembek ...!!!
    Lembek.... takut nak ambil tindakan pada CSL ....!!!

    Jebat: Suka Kopi Cap Tupai

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja