Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 February 2013

622292 ???

Bhai.... Aper maksud nombor yang gua jadikan tajuk tue... 622292 .... Aderlah itu nombor telefon awek... Aderkah itu tarikh lahir... Aderkah itu bilangan nilai duit... Aderkah itu...... Jeng... Jeng... Jeng...

Tunggu.... Watch this space... Gua nak makan nasi air dulu.... Hahaha... Nanti gua sambung lagi aaaa.... Hahaha

Sekadar selingan.... Hahaha... Sedap wei makan nasik air campur keropok kepinh nipis yang dipecahkan masuk dalam nasik air..... Hahaha


Okeh... Okeh... Sudah selesai makan... Hehehe... Alhamdulillah.... Syukur atas rezeki yang Allah beri... Walaupun gua tak dapat RM3000 sebulan sebagai blogger (kononnya lar) .... Hahaha

Okeh... Berbalik kepada angka 622292 tue... Ianya adalah bilangan anggota JPAM yang sekarang nih sedang berkhidmat... Tapi gua terperasan ader maklumat sampai melalui emel... Jadi gua semak... Pergh.. Seramai itu anggota JPAM yang ader... Dan semua itu boleh mengundi..

Aper kena mengena nih... Setakat nih... Maklumat yang gua dapat nih menunjukkan bahawa anggota JPAM akan digunakan untuk membuat culaan mengundi... Mengenalpasti arah sokongan.. Dan akan memastikan ramai yang akan keluar mengundi..

Malah dalam satu dokumen yang bertanda RAHSIA tue gua dapat lihat planning psyops psywar yang akan disediakan... Serta juga agenda "touch point" diorang... Senang citer ... Lagi dah dekat nak PRU13... Anggota JPAM akan dikerahkan buat kerja amal bakti... Terlibat dengan kenduri kendara... Repair rumah yang uzur... Malah sampaikan program tahlil pon ader....

Hebat kan aaaaa agenda BN nih... Lu bayang kan la... BN sudah confirm dapat undi sebanyak 622292 undi... Yang lagi best tue... Bilangan anggota teramai terletak di Pahang... Aper ader di Pahang aaaa...

Hehehe... Sejauh mana maklumat ini tepat gua masih mengkaji dan menyemak... Kalu konfirm betul... Gua akan publihkan... Hahaha .... Kepada yang menyalurkan maklumat tue... Terima kasih daun keladi bunting.... Lain kali boleh bagi lagi sekeping... Hahaha

3 comments:

  1. Bro,
    Lu bikin gua punya darah naik lar... Posting kasi habis la baru makan, woii...

    ReplyDelete
  2. Bhai Shalehudin...
    Hahaha... lu jangan la marah gua... gua makan nasik air jer... sebab tak dapat elaun RM3000 macam yang kecoh pencacai UMB bawak citer tue... hahaha

    Bhai Carlos...
    Hahaha... relaks la bhai... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1