Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 February 2013

Zalimnya PAS

Bhai.... Hahaha... Betul..... PAS memang zalim... hahaha.... lu tak percaya ker... Hahaha... relaks la bhai.... hahaha... memang betul pon PAS memang zalim.... hahaha...

Pasai aper gua kata PAS memang zalim.... PAS skarang nih memang takkan pecat Nasharuddin Mat Isa dari parti... jadinyer... sebagai seorang yang dah berbai'ah.... hahaha... maka tabley la dier nak kuar senang-senang dari parti... dier terpaksa tunggu kena pecat... kalu tidak... masak la dier... hahaha....

Gua pernah dengar "kununnya" semua calon PRU/PRK PAS yang beragama Islam (ader gak yang tak beragama Islam).... kena berbai'ah untuk taat setia kepada jamaah dan parti.... bagi mana-mana yang melanggari bai'ah nih .... gua dengar boleh terjatuh talak dengan isterinya .. tak tau la plak talak berapa... maybe tiga kot...... ntah la... betul atau tidak gua tak pasti.. tapi rasanyer ramai yang tau... tue yang Nasharuddin Mat Isa tue susah hati sangat tue...

Tue yang sebab Nasharuddin Mat Isa kata dier rasa dizalimi... sebab kalu dier keluar dari jamaah... dier akan tertalak.... macam mana dier nak masuk UMNO... walhal UMNO dah sedia tempat dan slot untuk dier....  susah la kalu camnie...  hahaha...



Aper-aper pon... Nasharuddin Mat Isa ingat dier kena pecat pasai isu Kalimah Allah ... hahaha... lawak la dier... wei... lu kena pecat dari Majlis Syura Ulama PAS pasai lu selalu ponteng mesyuarat la... pasai lu selalu bagi komen memandai tanpa dapat konsensus dari Majlis Syura Ulama PAS la... dan lu kena pecat pasai lu tak dapat nak bagi komitmen kepada pengundi lu di Parlimen Bachok... dan lagi satu ... lu kena pecat pasai lu tue cuma balachi kecik jer... terpaksa nak selamatkan yang lagi besar ..... hahahaha

Oh yer ... ader satu lagi.... bhai Nasharuddin Mat Isa.... lu kena pecat dari Majlis Syura Ulama PAS pasai lu dikesan tidak lagi bersama jamaah PAS walaupun secara lahiriah mahupun batiniah.... hahaha... dan lu memalukan Majlis Syura Ulama PAS pasai lu slalu cakap berbelit.... dalam muktamar lain.. dalam paper lain.. depan jamaah lain... depan UMNO dan Najib lain.... hahaha...

4 comments:

  1. ini namanya konar baring bro.... berapi jalanraya kalau kapcai konar baring... wakaka

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Ibarat kena gantung tak bertali. Sebab tu dia kata dizalimi.

    ReplyDelete
  3. gantung je terus si nasha tu. gua ada info terus dri kilang psl PKR Pahang...mcm sial dan sebijik perangai umno..

    ReplyDelete
  4. Bhai GHM...
    Hahahaha.... calar lutut wei... hahaha

    DeeDee Yong...
    Hahaha... macam kes orang kawin jer... gantung tak bertali... hahaha

    Bhai BunBinBan...
    Skrang pon sudah kena gantung itu Nasharuddin Mat Isa... hahaha... bhai... kalu lu ader info.. story la kat emel gua...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja