Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 February 2013

Jangan Contohi Cara Adnan Yaakob

Errrk.... gua tak tau nak komen mender... komen karang kena Akta Keharmonian Nasional 2011 atau Akta Hasutan 1948 ..... jadi.... layan jer la... baca betul-betul... sebab gua rasa aaa... ramai rakyat Malaysia yang dah muak dengan golongan bangsawan... sebab tue la jadi camnie... Ntah la... sebab gua biasa nampak kalu ader konvoi kereta golongan bangsawan nih lalu.. mesti ramai rakyat yang dalam kereta biasa tunjuk isyarat camnie... Gua biasa nampak... tak kisah la kat mana pon... memang biasa nampak... biasa nampak sekali imbas jer...

Tambah lagi kalu jalan tue jem dan sempit macam contoh kat jalan Bukit Putus nak menuju ke Kuala Pilah ker....... tetiba ader siren Polis suruh ketepi pasai golongan bangsawan nak lalu walhal jalan tue memang bahaya... tepi ader gaung/juang atau tebing bukit.... pon masih kena kasi laluan kat golongan bangsawan nih... tue yang gua biasa nampak orang tunjuk isyarat lucah nih kepada konvoi tue...

Pasai ... diorang pon jem gak.. camana nak kasi line clear kat golongan bangsawan... tambah lagi... rakyat bayar cukai jalan... golongan bangsawan takder bayar cukai jalan... jadi akan timbul isu camnie la... Gua biasa nampak...  nak marah pon tabley... sebab kadang-kadang pikir ader betul gak tindakan diorang tue... ntah la.... so.... dari gua takmo nak komen... terus jadi terkomen...

Err... Untuk pengetahuan lu orang .. artikel gua nih bukan bertujuan untuk menghasut atau menggalakkan insiden seperti camnie aaa.... benda tak elok pon... bukan budaya Malaysia... bukan budaya Timur... bukan... kita kena hormat gak kat golongan bangsawan nih... sebab diorang nih dibiaya dan disponsor oleh lu orang dan gua gak.... kena hormat.... kena respek... kena tabik... kena salut... kena angkat sembah..... Lain kali kalu lu nampak insiden camnie... lu kena ikut cara Pertubuhan Kerabat Pusaka Merong Mahawangsa Malaysia cawangan Pulau Pinang yang buat laporan polis nih.... jangan tak buat laporan.... kalu lu tak buat... lu patut kena dibuang kewarganegaraan.... macam saranan Mahathir Mohamed tue....

Saper lagi nak defend golongan bangsawan nih kalu bukan rakyat jelata.... so kena amik tindakan proaktif... Jangan jadi macam Adnan Yaakob yang suka tunjuk isyarat lucah didepan public tue...



Contoh Terbaek Dari MB Pahang (Adnan Yaakob)


3 comments:

  1. biasa la...kalau jalan rosak, rakyat komplain jawab xde bajet tapi tiba2 golongan bangsawan/vvip nak dtg...terus jalan di turap...nak camne, kita ni menumpang je...muahahaha...

    ReplyDelete
  2. Bhai BunBinBan...

    Tue la pasai... double standard... walaupun sara hidup golongan bangsawan tue disponsor oleh kita...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1