Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 February 2013

Lawak Siot

Bhai.... Lu dah baca artikel nih tak? Gua baca baru kejap tadi kat Berita Harian.... Hahaha... Golongan India Muslim nak diiktirafkan sebagai golongan bumiputera.... Hahaha... Wei... Mahathir tue lu nak letak camana... Dier sendiri tak mengaku dier keturunan India Muslim yang datang dari daerah Malabar....

Hahaha.... Macam mana diorang nih nak dapat status bumiputera.... Kalu kat rumah diorang bercakap dalam bahasa Tamil terutamanya kalu berdepan de ban orang tua... Hahaha

Walaupun Mahathir Mohamed dah hapuskan penggunaan A/L dan A/P sejak tahun 1982... Itu tak bernaksud yqng diorang boleh sesenang jadj bumiputera... Hahaha... Jangan buat lawak eh...

Macam contoh Mahathir Mohamed cadangkan Ambiga dilucutkan kewarganegaraan kalu BN boleh dapat 2/3 majoriti yang besor... Aper kater PR lucutkan jugak status kewarganegaraan Mahathir Mohamed kalu PR dapat lebih dari 2/3 kerusi.... Amacam... Amacam???

Hahaha... Wei Mahathir Mohamed ooi... Cukup la... Bawak la lepak skit... Lepak la kat masjid... Bawak-bawak la insaf skit... Lu pon skrang nih dalam maaa reserve... Hahaha... Biler-biler jer boleh kiok... Hahahaha

5 comments:

  1. Sdr. C++

    Ini dah bukan lawak tapi gila!

    ReplyDelete
  2. ni semua lawak saja bro. kat penang tu berlambak yg tak sikit pun macam melayu. dpt status bumi.. macam sial.

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Silap golongan India Muslim tu jugak! Apesal dulu zaman British taknak ngaku Melayu macam Mahathir and the gang? Kihikihikih!

    Lepeh ni golongan dari Mongolia lak nak ngaku Bumiputera!

    ReplyDelete
  4. umno sedang berevolusi...hahaha...mengamalkan adat resam melayu dan beragama islam walaupun sah2 DNA dorang dri karala...hahaha. Kembang hati KIMMA.

    ReplyDelete
  5. Bhai MountDweller...
    Hahaha....giler aper kah ini... gila meroyan kot... hahaha

    Bhai GHM...
    Itu kat Penang tue diorang kata Bumiputera... Melayu tue.. walaupun kat rumah cakap Tamil... hahaha...

    DeeDee Yong...
    Hahahaha.... Kalu geng Mongolia mengaku Bumiputera... kiter nak gelar diorang aper aaa... Mongolayu ker... hahaha

    Bhai BunBinBan...
    Hahaha.... memang kembang hati... macam kembang semangkuk... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja