Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 February 2013

Pendedahan : Syarikat Swasta Berkempen Untuk BN

Bhai..... nih ader gua nak dedah ader satu syarikat swasta nih yang berkempen untuk BN... secara terang-terang berkempen untuk memenangkan BN dengan menggunakan teknik psikologi... iaitu menggunakan minda dibawah sedar (sub conscious mind) ..... hebat...

Baek punya kempen.... Hahahaha
Gua nak ucapkan tahniah kepada pasukan kempen dan promosi syarikat swasta nih... iaitu RinggitPlus.com ..... lu orang memang hebat dalam mempergunakan ruang dan peluang yang ader.... hahaha... cayalah... Promosi yang syarikat swasta nih buat agaknyer menggunakan modal yang besar... pasai iklan dier kerap keluar... hahaha

Jarang gua jumpa syarikat swasta yang berani macam nih... tambah lagi dalam keadaan situasi bakal kalah yang dihadapi oleh Barisan Nasional (BN) pada PRU13... Tambah lagi hebat bilamana dalam situasi yang genting nih... masih ader syarikat swasta yang mahu melawan arus.... hebat....

Samer la jugak dengan selebriti lawak yang sekarang nih cuba menongkah arus.... hahaha... dan kalu dah dimakan arus tue nanti... agak-agaknyer mahu ker nak mintak tolong orang lain selamatkan.... hahaha... Tapi takper... jangan riso... walaupun BN bakal kalah pada PRU13 nih.... ader puak-puak yang akan cuba menastikan BN akan terselamat dari jatuh terlungkup... bukan pasai aper... sebab sebenarnya diorang nih jugak sayang kat BN.... hahahaha...

Nak buat camana kan... hahahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja