Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 February 2013

Citer Lama

Bhai.... Ader banyak sisi gua yang even kawan rapat pon tak tahu... Keluarga pon tak tahu... Malah anak dan isteri pon tak tahu...

Terutama sekali tentang kerjaya... Ramai yang nampak kerjaya gua secara lahiriah.. Betul... Aper yang terpapar didepan mata semua orang itu adalah perkara benar... Tetapi... Ada sisi kerjaya yang takder saper yang tahu...

Bukanlah tujuan gua nak dedahkan perkara nih... Cuma sekadar nak bagitau lu orang sumer... Tak semua orang tue sebenarnya seperti aper yang lu orang nampak (dari sisi kerjayanyer la)

Gua direkrut sekitar tahun 1988... Menerima latihan disebuah sekolah latihan terulung di pantai barat. Selepas latihan asas... yang dilakukan secara senyap-senyap pada hujung minggu.. gua diserapkan dalam satu unit tue dalam satu agensi yang nama dier macam nama sebuah bank.... hahaha.... tugasan pertama aderlah infiltration... dan gua berjaya laksanakan tugasan tue ngan baik..

Tugasan kedua... eavesdropping pon berjaya dilakukan dengan baik di selatan tanah air... Sambil gua belajar kursus kejuruteraan di sebuah IPTA... gua sempat melaksanakan tiga tugasan eavesdropping dan sniffing maklumat dengan jayanya..

Selesai gua belajar kejuruteraan... Gua menjalani latihan industri disebuah projek kejuruteraan tinggi. Disini gua diajar secara praktikal mengenai demolition... Mengendalikan bahan letupan plastik... Dari Emulite 180 sampailah kepada semtex... Latihan gua di"cover-up" dengan cara terlibat dengan urusan meletupkan bukit dan batuan bagi sebuah projek kejuruteraan pembinaan terowong..

Tahun 1996 -1998 gua terlibat lagi dengan kerja infiltrate ... Dapatkan maklumat ... Penat tapi menyeronokkan... Gua berselindung disebalik perniagaan cybercafe... Hujung minggu gua menjalani latihan xxxxxxxx 800 meter dan 1 mile. Gua berjaya melepasi syarat minima xxxxxxxx 1.6 km pada altitud tinggi.

Kerjaya sebagai pegawai IT, sistem komputer dan keselamatan rangkaian memudahkan lagi beberapa tugasan gua... Takder siapa yang tahu dan takder siapa yang syak. Gua mudah buat kerja eavesdropping dan sniffing maklumat...

Itu semua citer lama... Skrang nih gua lebih banyak terlibat mengajar bebudak baru... mengajar jadi mole... Mengajar tentang encryption... Tentang eavesdropping.... Tentang steganography.... Masalahnyer bebudak baru nih ingat kerjaya camni glamer dan senang.... Walhal... Kerjaya camnie sebenarnya takder saper nak amik pot...... Sebab diorang kata Malaysia nih aman... Sentosa... Hahaha... Tapi kalu takder saper nak buat kerja cam gua buat... Aper agaknyer akan jadi kat negara nih..

Gua pernah antar surat untuk bersara... Tapi jawapan yang gua dapat.... Tak pernah ader istilah bersara dalam tugasan dan kerjaya sebegini... Nak buat camana... Layan jer la.... Hahaha

Jadi... Kesimpulannyer... Jangan pertikaikan tahap patriotik gua dan jangan ingat biler gua sokong Pakatan Rakyat... Maka gua akan senang-senang nak gadaikan negara nih... Kalu lu nak tau... Cukup ramai ahli politik UMNO/BN yang terlibat menjualkan negara nih tanpa diorang tahu... Macam mana diorang dipergunakan oleh perempuan simpanan diorang... Macam mana diorang dedahkan macam-macam rahsia keselamatan negara kepada perempuan simpanan diorang... Waktu tengah main... Hampeh betul lar...

Macam kes hilangnya beberapa dokumen penting Malaysia bagi isu Pulau Batu Putih ketangan Singapura... Celaka punya ahli politik dan kakitangan kerajaan yang belot tanpa sedar tue... Bangsat betul lar... Kalu diberikan peluang... Mau gua bagi diorang sedas 50mm tang kapla...

9 comments:

  1. Sdr. C++

    Apa yang dapat Pak Din ucapkan adalah dan syabas!

    ReplyDelete
  2. bole lu stori sket sbb apa lu menyokong menumbangkan UMNO?.

    ReplyDelete
  3. bhai C++..
    Wa ada gambar lu, wa dedah yer.. wa dedah yer...
    Warghkahkahkahkahkahkahkah....

    ReplyDelete
  4. I sangat setuju dgn ungkapan mu itu...sokong PR tak semestinya tak patriotik. Kalau sokong UMNOOO tapi dok tipu rakyat patriotik kat mereka ini?

    ReplyDelete
  5. Salam C++

    Alhamdullih miker menyokong PR. Yong ader sorang kawan yang macam miker. Tapi sekarang tinggal diluar negara kerana nyawanya terancam oleh mafia XXX. Sebenarnya dia duduk luar negara bukan kerana risau dirinya, tapi risau tentang keselamatan anak isterinya.

    ReplyDelete
  6. Bro..

    Lu kencing arrr...

    NMAP pun lu tak tau apo maksud nyer :P

    1337 :P

    ReplyDelete
  7. Bro,apa tindakan MKN, ATM atau PDRM terhadap semua pengkhianat yang telah menyebabkan rahsia negara jatuh ke tangan pihak asing? Takkan mereka diam diri dan biarkan sahaja pengkhianat terus begitu sahaja

    ReplyDelete
  8. Salam bro,

    Ijinkn gua comment. Mmg benar bnyk kebobrokan BN lps 50 thn, tp PR pn 1 penggal je dh nampak belang yg ketara. Dan kena ingat PR xde halatuju n vision yg jelas dipelopori oleh
    1. Parti yg berdendam lama dgn UMNO, apa saja termasuk karpal, asal bkn UMNO
    2. Parti yg kebanyakannye bekas UMNO yg kena tendang or x dpt mkn dlm UMNO diketuai oleh mamat gila nk jadi PM sanggup jual apa saja.
    (gua rasa lu sbg skuad pengumpul maklumat lg
    tau pasal dia)
    3. Yg ni jgn ckp la, mmg anti ketuanan melayu

    Kalo BN ngan perempuan simpanan mereka, adakah PR xde pompuan simpanan (atau lelaki simpanan)?

    Gua yakin rata2 pembangkang bkn nk PR sgt pn, cuma benci yg amat kt BN. Gua pn nk tukar pemerintahan, tp pk baik2, adakah PR ni lg baik dr BN? Bila x boleh tepati janji ckp "manifesto bkn janji" pulok dh, abis org undi kome bkn pasal janji manifesto ke? Pk la baik2.. Blom dpt putrajaya dh nampak belangnye...

    ReplyDelete
  9. Bhai MountDweller...
    Terima kasih bos... terima kasih bebanyak... hahaha

    Bhai BunBinBan...
    Kenaper gua nak tumbangkan UMNO ... hahaha... sebab gua nak bagi chan Parti Buruh berkuasa kembali... hahaha...

    Bhai Madie...
    Looks like me, sound like me, but it's not me.... hahaha

    DeeDee Yong...
    Stendet la camtue... nak buat camana...

    Bhai/DeeDee YerKer!...
    Hahaha.... NMAP tue mender aaa.... hahaha... wei... NMAP tue pon baru jer ujud... sekitar tahun 1997 - 1999 ..... Otai tak perlukan NMAP la... ader tool yang lagi bagoosh dari NMAP... Lu tak tau ker.... hahaha

    Bhai Anonymous...
    Aper yang MKN, ATM dan PDRM boleh buat... pengkhianat tue semua dilindungi oleh kuasa politik.... hahaha

    Bhai FAS2...
    Hahaha... sebab tue la... penyamun yang macam nih... kiter singkirkan... kalu PR letakkan calun cam siot nih... kiter jangan undi... dan lagi... takkan la kiter nak terus diperbodohkan oleh BN lagi 50 tahun... Bangang la kalu gitue... hahaha...

    Mari ikut gua bersama dalam Parti Buruh...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja