Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 February 2013

Geng 08

Bhai... Gua mengaku... Kat blog nih... hari nih... gua nak buat pengakuan... Kepada semua pembaca blog nih.... gua sudah 12 tahun mendapat gelaran Ayahanda... Tambah lagi gua termasuk dalam Geng 08 .... Ramai ooo ahli Geng 08 nih... kalu tak silap maklumat gua... ader lebih dari 5 juta keahlian dalam Geng 08 nih....

Samy Vellu pon khabarnya ahli Geng 08 gak.... lu jangan plak tak tahu.... Samy Vellu tue jugak aderlah Ayahanda dalam Geng 08.. Awie walaupun dier jadi Ayahanda PEKIDA... dier tetap anggota Geng 08.... Keahlian dier tak pernah berubah.... walaupun Geng 08 tak caj apa-apa yuran keahlian.... semuanya percuma....

Blogger MSK dan Manjung Mari pon kalu tak silap gua jugak berpangkat Ayahanda dalam Geng 08.... ramai ooooo ... memang ramai... Ooops... Lupa pulak... Zambry Kadeer dan Nizar Jamaluddin pon ahli dalam Geng 08 dan berpangkat Ayahanda...

Hahaha.... Kalu lu orang nak tahu lebih lanjut tentang Geng 08 nih.... lu orang boleh tanya dengan Ketua Pengarah JPN .... diorang tau lebih lanjut pasai nih...hahaha.....

Okeh la... nih gua bagi jawapan dier... hahaha..... Geng 08 walaupun sinonim dengan nama sebuah kongsi gelap (Kongsi Gelap Geng 08) yang bertapak di Lembah Kelang... terutamanya di Bandar Klang....

Tapi ianya hanyalah sekadar nombor siri pada kad pengenalan warga Malaysia yang dilahirkan di negeri Perak Darul Ridzuan.... hahaha... jangan mare....

Hahahaha..... No pun intended to Geng 08 .... hahahaha.... sori maaa... hahaha


GEORGETOWN (18/01/2012): Ketua kumpulan kongsi gelap dikenali Geng 08 yang sangat dikehendaki kerana terbabit dalam kegiatan pemerasan, mati dalam kejadian berbalas tembak dengan polis dalam kebun durian di Paya Terubong, di sini, pagi semalam.

Dalam kejadian jam 2.40 pagi, suspek dikenali sebagai Ah Jin, 52, mati di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Hospital Pulau Pinang (HPP). Ketua Siasatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, Senior Asisten Komisioner Zahruddin Abdullah, berkata sebelum itu anggota polis mengesan suspek memandu kereta di Jalan Kampung Melayu selepas menerima maklumat awam.

Berikutan itu, polis mengekori kereta suspek sehingga lampu isyarat Flet Green Garden. Bagaimanapun, suspek bertindak memecut keretanya menuju Paya Terubong apabila menyedari dia diekori.

Apabila tiba di sebuah pondok menjual durian, suspek melanggar kenderaan polis dan cuba melarikan diri ke dalam kebun durian selepas memberhentikan keretanya.

“Ketika lari dia melepaskan tembakan ke arah polis. Anggota polis membalas tembakan bagi mempertahankan diri dan mengenai suspek. Dia mati di tempat kejadian,” katanya.

Siasatan awal mendapati suspek mempunyai tujuh rekod jenayah lampau dan aktif melakukan pemerasan di sekitar kawasan Air Itam, di sini. Polis turut menemui sepucuk pistol .38 bersama suspek.

7 comments:

  1. Perghhhh... Gua lagi hebat sebab gua gang 02... muakakakaaaa...

    Paling tak bleh blah gang 01 aarrr... polis singapore pun dia maki... so.. apa barang dgn 08... taik jer.... kah.. kah... kah...

    ReplyDelete
  2. Bhai... gua lebih berminat kalau geng 08 ni ada adinda. Ayahanda nak buat apa?

    Wakaka...

    ReplyDelete
  3. Salam C++ & Isa

    Yong pun geng 08. So? kita ramai. Tapi berapa ramah jadi pemilih?

    Nombor 8 tu kalau ikut Soilek nombor bertuah, weh! Bertuah dapat mamak sebagai MB.

    ReplyDelete
  4. Bhai ISA...
    Lu geng 02 yer... bier mau ajak lu punya geng gaduh sama gua punya geng... hahaha... kasi bawak parang la.... hahaha

    Bhai Waris...
    Hahaha... adinda gua pon minat bhai.... hahahaha....

    DeeDee Yong...
    Tue la pasai... ketua Geng 08 memang samer spesis dengan Geng Mamak (bukan Geng Mamak yang rompak jongkong emas kat Airport Subang dulu tue... hahaha)

    ReplyDelete
  5. Xsmua org.pndai mnilai stiap geng...just hnya tiru mniru.jadi, :-) xyah lh nk hina my brother kings..08

    ReplyDelete
  6. Ap gng pon xyh heran lh wey...ap pon hrmat your king brothers wokey...

    ReplyDelete
  7. 8 tk pnah mglh...itu yg aqu tau..xpyh nk ambik tau sai geng spa2'''p hormt ampa punya kings brther wokey...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja