Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 February 2013

Persembahan PSY Guna Dana MCA Atau ....

Bhai.... ini giler aper dah melanda negara nih... pelik... makin pelik... Nih sambutan rumah terbuka tahun baru Cina BN.... akan ada persembahan dari PSY (artis yang glamer dengan video tarian kuda maya.... Oppa Gangnam Style).... pergh... punya la nak tarik perhatian orang ramai... .... cuma satu jer nak tanya....  nak bawak masuk PSY buat persembahan tue pakai duit saper... pakai dana saper... guna dana MCA ker atau rembat dari dana awam....

Sebab ini program BN... dan bukannya program MCA semata-mata.... Kalu guna duit dan dana awam....  memang celaka la BN dan segala yang bersangkutan dengan meluluskan dana nih... termasuklah Kementerian Kewangan dan segala kakitangannya...

Sebab setahu gua... dari dulu lagi.. program rumah terbuka BN nih pakai dana awam... dana dari Kerajaan Pusat... dana dari cukai yang dikutip oleh LHDN.... macam celaka kan.... aper daaa....


2 comments:

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja