Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 February 2013

Wah... Terbaek... Idea Terbaek...

Bhai... Giler manusia nih ader pelbagai... ader yang giler seks... ader yang giler merompak.... ader yang giler merembat..... ader yang giler jawatan... ader yang gila berbini ... ader yang gila judi.... ader yang giler arak... ader yang gila kuasa .... ader yang gila makan... ader yang gila politik.... ader yang gila harta... ader yang giler beg Birkin (hehehe)... ader yang giler glamour.....ader yang gila perempuan Monggolia (hehehe).... dan ader yang gila zalim.....

Kat Malaysia nih... memang hebat... semua jenis kegilaan ader,,,, bagoosh... itu menunjukkan masyarakat Malaysia nih majmuk... masyarakat Malaysia nih berpotensi.... hahaha... berpotensi menjadi giler... sehingga "Run Amok" .... hahaha

Kegilaan membunuh dengan menyimen (taruh simen keatas mangsa blum betul-betul banyak ader kat Malaysia... pernah ader sekali tue.. mangsa ditanam didalam lubang kecik di belakang rumah... dan disimen permukaannya... dan pernah gak gua baca.. ader kes mangsa dicampakkan dalam tong drum dan dimasukkan simen...

Tapi kes menyimen sampai jadi patung nih belum pernah berlaku di Malaysia.... err.... agak-agaknyer la... kalu Mahathir Mohamed tue meninggal dunia nanti... ader tak orang UMNO/BN akan buat patung Mahathir Mohamed dan letak di PWTC.... hahaha... kalu ader la... mesti diorang guna mayat Mahathir Mohamed disimen untuk dijadikan patung dan tugu... hahaha


Macam citer kat bawah nih la... Nasib baik Mona Fendey tak guna cara nih dulu.... hahahaha


Suasana sedih menyelubungi tanah perkuburan umum Karang Tembok, Surabaya pada Selasa malam, ketika anggota keluarga dan ratusan penduduk kampung mengebumikan mayat seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga setengah tahun, yang dibunuh dan disimen menjadi patung oleh seorang jirannya.

Laporan media tempatan menyebut pembunuhan kejam Fahri Khusaeni Romadhon itu terbongkar tengah hari semalam apabila penduduk yang mencari kanak-kanak itu menjumpainya di belakang rumah seorang jiran di kawasan Jalan Endrosono, Surabaya dalam keadaan sudah menjadi patung simen, setelah mencari sumber bau busuk dari rumah itu.

Tanpa memecahkan simen itu, mereka sudah mengenali bahawa ia adalah jasad Fahri kerana rupa bentuk 'patung' itu mirip ukuran badannya dan penemuan itu terus dilaporkan kepada polis.

Fahri dilaporkan hilang sejak beberapa hari lalu.

Polis sudah menahan seorang lelaki berusia 31 tahun yang dipercayai terlibat dalam kes itu dan sedang menyiasat motif pembunuhan. Suspek yang dilaporkan mempunyai latar belakang gangguan jiwa, ditahan petang semalam, tidak lama selepas penemuan jasad Fahri.

Seorang jurucakap polis Daerah Pelabuhan Tanjung Perak, Surabaya berkata suspek dipercayai membunuh dengan cara menghempasnya beberapa kali ke lantai.

Berdasarkan pengakuan suspek, dia nekad membunuh Fahri kerana berasa sakit hati dengan bapa kanak-kanak itu dan dengan alasan takut dibunuh, suspek membunuh anak jirannya itu terlebih dahulu.

Polis sedang memeriksa kesihatan mental suspek selain menyiasat sama ada orang lain yang tinggal bersama suspek di dalam rumah berkenaan, yang kini sudah dikosongkan, turut terlibat dalam kejadian itu.

Al Fatihah buat mangsa.

5 comments:

  1. kegilaan apakah ni...gua baru je baca yang kene simen dalam dinding tu..ni kene simen jadi patung terus..mmg gila..

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Sekarang ini pun dah ada banyak patung. Tapi patung hidup. demer ada dalam ameno, pas, pkr, jabatan agama, majlis agama etc.

    Paling teruk yang dalam pas!

    ReplyDelete
  3. pak lebai akan guna jari hantu untuk memeriksa dubur Saifool BauKari.

    ReplyDelete
  4. xleh nak kata pa...sebab bangang manusia mmg pelbagai.

    ReplyDelete
  5. 'hantu microphone'... kita boleh patungkan tak?

    COBOL

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja