Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 February 2013

Bengapnyer Noh Omar Nih... Hahaha

Bhai.... Bengap la rupanyer Noh Omar nih... gua ingat sebagai bekas guru... dier nih takder la bengap teruk sangat... nih rupanyer jenis bengap yang bangang.... hahaha... kesian... Orang camnie ker yang UMNO dok kenen-kenen kan untuk jadi MB Selangor nanti.... hahaha... abis la .... hahaha

Kesian.... sampaikan Chap Goh Meh yang belum lagi sampai masanyer Noh Omar dok kecoh push MB Selangor Khalid Ibrahim tue..... hahaha.... sabor la wei.... ker Noh Omar tak tau biler tarikh sebenar Chap Goh Mei nih... hahaha..... Wei... kitorang sumer tau biler tarikh Chap Goh Mei la... takkan la Noh Omar bengap sangat sampai tak tau biler tarikhnyer..... hahahaha


TANJONG KARANG – Kenyataan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim termasuk mengumumkan hendak membubarkan Dewan Undangan Negeri (Dun) hanya satu lagi gimik politik kerana beliau tidak akan berani berbuat demikian walaupun mendapat perkenan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah.

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, beliau mempersoalkan mengapa sampai sekarang Abdul Khalid tidak berani mengumumkan tarikh pembubaran Dun Selangor walaupun mendakwa mendapat persetujuan Sultan Selangor.

“Kenapa tarikh pembubaran Dun Selangor masih tidak diumumkan? Sedangkan sebelum ini Abdul Khalid banyak membuat kenyataan pengumuman mengenai pembubaran Dun selepas Chap Goh Mei.

“Bagaimanapun, saya berani menyatakan sidang Dun Selangor ini tidak akan dibubarkan Menteri Besar dalam masa terdekat ini kerana yakin Dun Selangor dan Parlimen akan dibubarkan serentak,” katanya pada majlis penyampaian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) di dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Harun di sini, hari ini.

Semalam, Abdul Khalid dilaporkan sebagai berkata beliau telah menghadap Sultan Sharafuddin dan baginda bersetuju dengan hasrat kerajaan negeri membubarkan dewan tetapi menitahkan supaya pengumumannya dilakukan dengan tertib.

Noh yang juga Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani berkata, ini tidak lebih daripada gimik politik kerana sebelum ini Abdul Khalid mempertikai daftar pemilih di Selangor dan ingin mengheret Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) ke mahkamah kerana kononnya pendaftaran pemilih tidak mengikut peraturan.

“Saya difahamkan pakatan pembangkang juga mahu saman dan membawa perkara itu ke mahkamah kerana kononnya mendakwa SPR tidak bersih selain dikatakan gagal mengikut peraturan sedia ada.

Apabila SPR sendiri bersedia ke mahkamah, namun menteri besar sehingga kini masih berdiam dan tiada pelaksanaan seperti yang diumumkan. Bahkan ke mana perginya cadangan untuk membentangkan kertas putih mengenai isu ini?

“Saya lihat PR Selangor hanya pandai bercakap demi kepentingan politik, ini beza dengan pendekatan yang diambil BN. Menteri besar macam 'konduktor bas' yang mengikut telunjuk DAP,” katanya.

3 comments:

  1. hahahaha...nanti dia akan salahkn wartawonnn...

    ReplyDelete
  2. sang bengap bin bangang ni hanya layak jadi mb untuk darul runtuh daa !ABU !

    ReplyDelete
  3. Bhai Carlos...
    Hahaha... itu dah kira SOP tue... hahaha

    Bhai Amuraria...
    Hahaha... gua tak larat la nak gelak pasai Darul Runtuh nih.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja