Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 February 2013

Tak Tahu Nak Beza

Bhai.... Aper daaa... Memang sohih la... Memang tahap bangang nak mampus... Tak tahu nak beza antara institusi Kerajaan dan institusi politik... Sebab tue la selama lebih 50 tahun jadi cacamarba camnie...

Serupa macam tak tau nak beza antara halal dan haram la... Kesian... Bukan takder muti... Bukan takder Ketua Agama... Tapi pasai mufti yang ader selama nih pon semua lebih takutkan dunia dari takutkan Allah Taala.... Tak kisah la Noh Gadut ka... Harussani ka... Mat Jahaya ka.... Tamyes ka... Semua tabrani nak kata aper.. Semua tabrani nak tegur... Tegur karang nanti mis soru... Lot balak tak dapat... Pingat pengat pon tak dapat... Jadi lebih baik senyap dan simpan dalam hati...

Bila kiter tanya para Mufti Suq nih... Diorang akan jawab... Selemah-lemah iman aderlah menentang kemungkaran dalam hati.... Podah la... Cam siot dan bangsat jer... Pasai tue la gua selalu lanchowkan jer para mufti nih... Tak kira la berapa tebal kitab dier dah khatam dan hafal... Semua tabley pakai... Semua patut kena lanchowkan jer

Sebab selama 40 tahun lebih gua nih hidup... Takder sekor pon mufti yang berani menegakkan yang hak dan mencegah kebatilan... Dulu ader sekor mufti kena tampor dek ketua agama... Tue pon tabrani nak melawan... Lepas kena tampor terus senyap masih dok makan daki dunia bawah ketua agama yang sama.. Terus sampai kesudah tabrani nak tegur... Tulur sudah ilang... Hahaha

Sebab itu la diorang buat harta negaea nih macam mak bapak diorang yang punya... Walhal ader jauh beza antara kerajaan dan parti politik.... Harta negara dah jadi cam harta parti politik...

Nak harapkan Ketua Agama tegur.... Hahaha... Mana jadi bhai... Bagi yang kaki kuda... Main kuda la aper lagi... Bagi yang kaki tonggang.. Berbotol botol besar ditonggangnya... Bagi yang kaki betina... betina kapir pon jadi ditenggeknya... mana kira halal haram dah.... sebab aper... sebab dier ketua agama... dier katanyer lagi pandai bab agama... Bagi yang kaki meniaga... dulu siap ader ladang ternakan khinzir lagie... hahaha... itu belum lagi yang ader share syarikat judi dan arak....

Bagi yang dah tua nak mampus pon masih ader hati nak lead sekali lagi tue.... Aper yang boleh dibuat selain jadi pekak, buta dan bisu jer la... Cukup tahun pegi bawak rombongan ke Mekah... Konon boleh bersih dan suci lepas tue... Aper ingat pi Mekah dan lawat Kaabah tue macam masuk mesin basuh ker... Lepas selesai sudah cuci... Sudah cuci kalu boleh balik dan bagi pingat... Bagi title...

Hahahaha.... Patung Cendana nak buat aper simpan wei... Kalu simpan pon jadi bahan sembahan... Syirik tue.... Hahaha... Berdosa besar yang tak diampunkan oleh Allah... Patung cendana bukan maksum... Bukan boleh bagi syafaat... Silap-silap patung cendana nih kena bakar dulu... Hahaha...

Pasai takder saper nak tegor... Tue yang jadi tak ketahuan macam setan nih... Seingat gua la... Negara nih dah jadi milik parti politik sejak tahun 1982... Sejak tue... Malaysia sudah jadi milik BN... Semua harta negara sudah jadi harta BN... Diorang faraidkan sesuka hati mak bapak diorang jer...

2 comments:

  1. Bhai MountDweller...

    Hahaha.... Mahathir itu bukan setan... Mahathir itu sultan.... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1