Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 February 2013

Bila PAS Menggantikan UMNO

Bhai... Harap sangat lar kalu bila PAS menggantikan UMNO... Jangan la sangat....

1. Perangai buruk kelaku tak menjadi lebih teruk dari kelaku UMNO.
2. Salahguna kuasa tidak menjadi lebih teruk dari masa UMNO.
3. Rasuah tidak menjadi barah dan parah dari masa UMNO.
4. Kronisma tidak merebak lebih teruk dari masa UMNO.
5. Sekatan media tidak jadi lagi teruk dari masa UMNO.
6. Sekatan kepada hujah, kritik dan bantahan lebih kronik dari masa UMNO.
7. Lebih jumud dari UMNO.
8. Lebih khianat dari UMNO.
9. Pengurusan dan pentadbiran negara lebih teruk dari UMNO.
10. Ekonomi yang lagi teruk dari masa UMNO

Sebabnya... Dalam keadaan skrang nih pon... Diorang dah mola nampak sebijik sebuntat.... Elok benar la jadi PAS ganti UMNO.... Hahaha

4 comments:

  1. hehehe http://mediaperak.net/2013/02/02/pas-memang-berpotensi-ganti-umno/

    ReplyDelete
  2. PAS pun Melayu macam UMNOOOO.so apa nak herannya........

    ReplyDelete
  3. gua x nak jadi lebeh teruk tapi nak jgn ikut sikit pun perangai UMNO. Tapi skang ni pun dah dengar2 ckp..."alaaa...org UMNO buat amik lagi byk, kita PAS amik sket je...".

    ReplyDelete
  4. Ya ker PAS leh ganti Umno?

    Apa semua tempat Umno tanding PAS lawan 1-vs-1 ker? Sebab Umno kalah mesti la PAS yg menang, tu baru kira ganti umno kan?

    Setakat ganti tempat + salin buat perangai buruk, salahguna kuasa macam Umno dulu + et al..tu tak payah PAS ganti Umno la.. ******ai ...thats better the devil we know!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja