Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 May 2018

Lompat Masuk Lompat Keluar

Bhai/DeeDee semua...

Macam-macam la alasan puak-puak yang lompat parti ... gua tak heran kalu yang lompat tu tak join parti yang memerintah... tapi gua cukup heran kalu yang melompat tu join parti yang sedang berkuasa memerintah...

Aper pon alasan... pada gua itu semua pasai mahu imbuhan ja... mau selamat... konon kalu jadi ADUN atau Ahli Parlimen pembangkang satu kerja tabley nak setel pasai takder dana dari Negeri atau Persekutuan.... walhal selama nih masa orang lain jadi pembangkang okeh ja....

Nampak sangat la spesis tabley percaya ja geng ni... Kalu diorang nih nak sangat melompat... lompat tapi takdak apa-apa jawatan ( negeri atau persekutuan ).. kalu lompat mintak jawatan kabinet atau exco... kena tunjuk jari tengah ja kat diorang nih....

Hampeh aaaa.....

Bukan aper.. takut jadi benda berulang.... Perak Version 2.0 ... ader lagi kes Speaker kena angkat bawak turun dari kerusi dalam DUN... tambah lagi kalu Norlee Radzi (DUN Tualang Sekah) yang nak melompat... huhu.. ini spesis anak beranak Radzi Manan yang tarak boleh pakai punya... bukan gua tak kenal Radzi Manan nih... dulu ngaji Quran ngan Mak gua..

4 comments:

  1. Senang jer .. . Kalau rasa calon bn yang menang tu dah terjerat . .. Letak jawatan lah. ... Jangan lak mintak simpati dan mintak dikabelkan .... Dulu kempen bukan main. . . Bukan dendam.. . Tapi perlu ker kesian orang yang dulu bodek pasangan najib .. ..

    ReplyDelete
  2. Rakyat pun ada hak.. . Adakah menghukum orang yang curi kita dikira zalim.. .. Maaf adalah baik. ... Taknak maafkan hak kita. ... Calon bn semua bersubahat dengan kleptrokasi .... Sebelum undi Tun M menawar kan semua ubah termasuk calon bn .. .Adakah rakyat salah menegakkan undang2....

    ReplyDelete
  3. Depa yang menyusup lepas kapal karam kena jadi budak despatch dulu. Depa nak banyak mulut mintak nak jadi MB macam 4 Lebai Kelarah di Terengganu dan Perak baru kita kata macam 1 anjing salak 3 babi dalam bukit. Macam 4 anak butir tahik Umno. Macam cicak kubin 4 ekor berangan nak jadi 1 naga.

    ReplyDelete
  4. ada satu cite yg tgh ciral wassep, di katakan yg 3 org melompat ke PH adalah sbb arahan dewa. yg kononnya sbb dewa murka kerana PH nak 5 cina dlm barisan exco johor. Ye ke bro?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja