Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 May 2018

Rakyat Sedang Memerhati

Bhai/DeeDee semua...

Tindak tanduk semua ahli politik terutama yang sedang dipuncak kuasa (tanpa mengira apa aliran politik mereka) sedang dipantau oleh rakyat Malaysia...

Momok selama puluhan tahun kononnya akan huru-hara negara jika pentadbiran politik ditukar sememangnya hanya sekadar momok sahaja... tidak lebih dari itu...

Kalu pimpinan jalan tidak betul... lima (5) tahun lagi ... kita boleh ucapkan sayonara kepada pimpinan tersebut... Rakyat sedang memerhati... Jangan diugut rakyat... jangan disekat rakyat..

Jangan ingat bila dah dipuncak kuasa... boleh berbuat sesuka hati... boleh susun kroni... boleh jadi nepotisma... boleh letak kabel sana sini... boleh salahguna kuasa...

Nahas jadinya nanti....

Tak kira lah pimpinan itu namanya Mahathir Mohamed, Anwar Ibrahim, Mohamad Sabu, Lim Guan Eng, Muhyiddin Yasin, Shafie Apdal atau sesiapa sahaja waima yang duduk di kerusi pembangkang sekali pun....

Anda tidak terlepas dari kritikan dan pemantauan rakyat...

Rakyat Hakim Negara

3 comments:

  1. rakyat baru tersedar dari sihir amnoo pulohan tahun
    baru tau undi ada kuasa tukar bnagsat dalam masa 1 hari saja
    jangan takut ngan ancaman kalau kerajaan amno tukar ada harubiru
    ynag ada harubiru hanyalah puak amnoooo tu

    pakat tengok apa depa nak buat seterusnaya
    jika hak islam n bm hak melayu nak di perjudikan
    pru15 kita buang depa pulak

    dulu ada ynag takut nak sokong ph
    bila sokong dah ramai tak sempat nak tukar penjawat awam
    baru nampak ada akai sikit dalam 2018

    baru belajar berani n pakai akai

    setakat ni ph macam pondan jugak blog orangtua steadyakau47
    maseh disekatttt yyyyy

    ReplyDelete
  2. X payah la sibuk hal org....meh dtg tg malim ni....tempt awak ehem ehem kan

    ReplyDelete
  3. bhai camno ni bhai?

    naguib kato ecrl 46b champoq 9b samo dongan 55b...

    tibo-tibo diyam poojaan hati mu kato 55b champoq 11b samo dongan 66b!

    camno ni tibo-tibo menchanok naik duo puloh peratuih nih?

    11b tu bukan 11 hengget!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja