Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 May 2018

Nasi Sudah Menjadi Bubur

Bhai/DeeDee semua...

Itulah.... orang dah nasihat lama dah... Tapi hangpa buat apa??? Tidoq ...  La nih baru kalut nak mintak berundoq ... Adoi.... Awat tak sedaq dari dulu.... Lagu nih dak kigha lambat dah aih.... Nasik dah jadi buboq ....

Satu lagi .... UMNO pun patutnya dah terbubaq .... Mana ada UMNO lagi.... Nak suruh turun lepak mana? Hahaha..... UMNO dah batal la...


5 comments:

  1. Bhai .... Kesian kat dia bhai ... Kawan2 pun banyak dah lari .... Jamal? Pun takleh tolong bhai. ....

    ReplyDelete
  2. Itu pun Geng Lebai kelarah masih nak kebuloq makan dedak Umno lagi. Apa punya turrr. Lebai nak taawun dengan Umno sepatutnya ugut / paksa / janji sorga kepada ahli MP ADUN Umno semua masuk Geng Lebai Kelarah. Bukan tawar-menawar Kerajaan UG pindah sokong juta-juta dalam akaun. Lebai tak cerdik. UMNO dah HARAM dol. KAHKAHKAH!

    ReplyDelete
  3. Hangpa budak Umno kena tunjuk contoh terbaik dulu nooooooo. Umno Penang hangpa semua keluaq parti jadi bebas. Umno Kedah keluaq pi bendang main lumpoq. Tak payah duk gatai nak masuk Istana. Baru Najib respek. Najib buruk-buruk muka bini dia, boleh dapat lagi Pahang. Hangpa? Kepala Bapak Kau!

    ReplyDelete
  4. Najib klu ada maruah mcm pemimpin2 kafir luar negara, dia dah letak jawatan dulu2. Tak payah tunggu org desak. Belajar luar negara konon tp mentaliti masih mcm diktator dunia ketiga

    ReplyDelete
  5. ini bab dunai tak payah nak sedih sangat
    sebab tu ornag suruh kuat kan hati ngan qodo' qodar
    ingat nu diakhiart lagi berat n kekai
    kat dunia sat saja dah nalk meninggai
    matde pung jangan syok sangat dulu banyak juga
    kes dia pedajaikan orang

    insaflah buang perngai dajai tu
    ada orang amnoo lani baru sibuk suruh matjib turun
    masa dia ada kuasa dulu takut nak suruh turun
    ni hnatu jugak

    pm 2 penggai saja mp 2 jugak adun pun sama
    tak payah lama lama bagi orang lain pulak
    baru jadi tak berebut snagt nak jadi calon

    ingat pakatan jangan buat peranagi setan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja