Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 May 2018

Semua Ambil Insuran Nyawa

Bhai/DeeDee semua...

Momentum makin kuat... sana sini menyemakkan rasa.. menyenakkan jiwa... hahaha... rasa nak terkucil pon ader ... tambah lagi yang dah berumur... "bladder" @ pundi kencing dah tak berapa boleh nak kontrol.. bersin kalu boleh terkincit... hahahaha

Tue yang sekor-sekor mangkuk ayun yang selama nih bukan main bongkak dan sombongnya ... semua sedang nak amik insuran nyawa... tambah lagi kapal dan makin nak karam... Mana tak nak karam... nakhoda itu hari kata ... kibarkan layar dan jatuhkan sauh... untuk berlayar menuju ke laut lepas.... hahahaha.... jatuhkan sauh tue... hahaha...

Sebab dah makin cuak... makin merungsingkan kapla... tue yang sekor-sekor bersedia untuk larik... terjun kapal... menyelamatkan diri... pakai pelampung... amik insuran nyawa... takut kapal karam kalu dengan dier-dier sekali kena tarik karam sama.... Hahaha

Masa nih la nak tonjolkan diri kononnya pejuang rakyat... masa ni la nak bagitau yang dari dulu lagi depa tak setuju ngan kerja buat nakhoda kapal layar yang nak karam tue... Hahaha... konon dulu lagi dah bagi nasihat... hahahaha

Jangan riso bhai... ader lagi masa dua hari... lu akan tengok lagi ramai yang bernada macam lahanat... semua nak cari papan yang berpaut... semua cari dahan nak bergayut... semua nak carik insuran nyawa... saper lagi yang lu agak akan larik???? gua dapat perasan ader dalam 4 orang lagi akan larik... maybe kalu jadik.. ader total 6 orang kepala besar yang larik....

Arwahnya Sanusi Junid lagi awal lari tinggalkan kapal.... hahaha.... Anak raja yang sorang tu .. dier tak payah nak larik dari kapal karam... sebab selama pon dier nih memang kaki larik awal... jenis play safe.... hahahaha

Bayangkan la... Khoo Kay Kim pon dah pakai payung terjun... dah amik insuran nyawa dah... hahaha... walhal dier dah lama karat biru... tetiba jer tukar tune... hahaha... padan muka dier... hahaha

Satu nama yang paling besau akan larik dalam sehari dua ni aderlah seekor malaun dari Selatan tanah air...  Hahaha... yang ini sebenarnya dah lama dah nak amik insuran nyawa... cuma masih lagi cuak... tapi tengok la sehari dua lagi....

Hahahaha... padan muka depa... hahahaha

8 comments:

  1. Lagi 3 hari dol. 905 Hari Sambutan Rakyat Akan Buang Umno-Be End. Ku Li dah cabut awal lagi masa krisis nak UG dengan calon Umno - Pas Kelantan.

    ReplyDelete
  2. Syed Hamid Albar pun dah masuk komen dol. Otai BN pun dah lari. Ustaz setahun jagung dalam Pas pulak mari nak kena tipu Najib.

    ReplyDelete
  3. depa semua terasa nak diri disucikan.. masuk ja PH automatik penyokong akan menganggap depa suci tanpa dosa seperti bayi dilahirkan.. tu yang mana rasa nak kojol berlumba2 masuk PH tu.. konon bertaubat.. gagagaga.. lawak2.

    Labu

    ReplyDelete
  4. Tak rasa suci .. Tak peperasan sucipun. ... Yang penting takder perkauman. ... Takda jual beli agama .... Takder jual maruah dengan undi. ..

    ReplyDelete
  5. Bagi depa insurans, bagi rakyat tax ooo kalau bn menang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi knp bn masih boleh dpt 40% plus jk bukan sebghn drp rakyat yg undi dia? Y o Y

      Delete
    2. Itu geng Felda, geng gomen pangkat besar, geng boomers dan geng dedakians. Yang akan tolak fakta dan pakai auta. Ada juga buta politik dan pentadbiran senang kena tipu.

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja