Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2018

GE14 / PRU14 Voter Sentiment Ratio (VSR) - Daily - 4 May 2018

Bhai/DeeDee semua...

VSR hari nih tidak mengujakan... BN sedang lead sentimen... jadi jangan terkejut... jangan buat-buat terkejut.... Ini semua petanda bhai... petanda yang sudah dijangka.... Masih ader masa untuk buat perubahan.. itu pon kalu nak buat perubahan la.... Hahahaha

Kalu tak nak buat perubahan... tak dapek den nak nolong aih...

Ader paham ka??


10 comments:

  1. lu mesti dah makan dedak ni bro.. kata pak mat sambil menutup data internet..

    Labu..

    ReplyDelete
  2. silap ckp pnye psl la ni...haha..madey da tua..ckp pun da x pk sgt da..

    ReplyDelete
  3. Pukimak celaka betullah UMNO/BN ni, blog brigedkibaranbendera sudah disekat. Malam tadi blog itu masih boleh dibuka. Bolehkah admin bagitahu kaedahnya macam mana untuk membuka blog tersebut?

    ReplyDelete
  4. AKU LAH PENYAIR DARI GUNUNG......HAHAHAHAHA....ADOI PLEASE BRO....Hahahahaha

    ReplyDelete
  5. ph dapat 100 kerusi pun kira ok
    ini hari ambo buka peti surat tekojut tengok ada risalah amonoo n geng cilako ynag di pos hnaya guna alamat saja nonama
    punya kemarok nak undi
    cetak banner pun di china
    bila ada kuasa perangaii macam aram brajadah

    ReplyDelete
  6. Lagi disekat lagi orang panas. Kahkahkah!

    ReplyDelete
  7. GunA Vpn geng. ...kalau kena sekat ....

    ReplyDelete
  8. Berat kena hack libanglibu. Panas tak tahan walaun dan macai Jasa kena.

    ReplyDelete
  9. Blog LL dah kena sekat bhai. Dah 2/3 hari aku buka x boleh buka...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja