Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 May 2018

Mustad'afin Bersatulah

Bhai/DeeDee semua ...

Wahai Mustad'afin (golongan tertindas) .... cukup-cukuplqh kita dimangsakan oleh pemimpin dan pimpinan... Bersatulah... bersatulah demi perubahan...

Sudah sekian lama Mustad'afin tidak dibela oleh kepimpinan BN dan PAS ... sudah cukup lama mereka hanya membuat retorik sahaja... yang kedepan membantu dan memperjuangkan nasib Mustad'afin hanyalah dari PSM dan PRM...

Yang kena tangkap... yang kena tahan bersama dengan Mustad'afin aderlah aktivis dari PRM dan PSM... yang kena belasah... yang kena gari... yang kena pukul dengan LSF dan FRU pun mereka...

Mana pernah Nasrudin Tantawi berada di saf depan dalam perjuangan golongan Mustad'afin... Mana pernah Abdul Hadi Awang... Mana pernah Najib Razak... Mana pernah Nik Amar... Mana pernah kita lihat Nik Abduh berada didepan sekali....  Takiyuddin Hassan atau Ahmad Dasuki Rani pun tak pernah kedepan...

Yang pernah kedepan aderlah orang macam Hatta Ramli, Tian Chua, Arul PSM, Dr Jeyakumar PSM, Khairul Nizam (AdukaTaruna), Jeming Hassan dan beberapa orang lagi...

Jadi... wajarlah Mustad'afin bersatu... buat perubahan... kita ubah kali ni.... geng Lebai pun bukan nak memperjuangkan masalah Mustad'afin.....

Bersatulah....

6 comments:

  1. So now i can see clearly....u sebelah mana....lain2 haluan bro

    ReplyDelete
  2. MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH. LAWAN TETAP LAWAN.

    ReplyDelete
  3. 1mdb .... Penin sah diorang... . Bagi anak felda .... Kempen kesilapan fgv dan teknoplan. . . Lebih 50 parlimen ada kawasan felda .... Tarik org felda untuk ubah. .. Hutang tanam semula yang banyak. ... Hasil sawit berkelompok yang rendah. ... Ayuh anak felda ubah orang felda. .. Hujah dengan lemah lembut dan santun. .. Jangan emosi. ... Kenapa tun m berubah.. ..

    ReplyDelete
  4. tapi sayangnya yang terlebih bijak pandai..orang yang nak dijatuhkan dulu.. yang mengarahkan untuk membelasah tu lah yang nak diangkat balik..


    Labu..

    ReplyDelete
  5. yang penting usahakan bagi amnoo lingkupppp
    tapi takdir dah ditentukan macam ni
    anwar dalam TGNA dah tiada matde durhaka kat amnoo
    kalau lah semua nya maseh ada
    apalah agaknya suasana hari ni
    kalau amanoo kalah pasukan keselamatan dah redi ke nak kawal
    jangan ada pulak penjawat awam yang bersubahat ngan amanoo
    bgai jadi keadaan kelam kabut
    pengkhianatan akan dibalas oleh Allah

    ReplyDelete
  6. Semuga yang membinasakan negara menerima pembalasan dan pengajaran dari ALLAH YANG MAHA BERKUASA

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1