Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 May 2018

Kenapa Tidak Pernah Disoalsiasat

Bhai/DeeDee semua ...

Amanat Abdul Hadi Awang di Kg Peradung tu dah lama... cukup lama... selepas dier kuar amanat tu... takder apa-apa tindakan yang diambil... selepas kes Memali.... Abdul Hadi Awang ader didatangi oleh dua orang pegawai Cawangan Khas...

Sampai ke hari ni... tak pernah sekali pon Abdul Hadi Awang ditahan untuk siasatan atas Akta Hasutan... tak macam pemimpin PAS yang lain-lain... semua pernah kena angkut untuk siasatan...

So... aper deal yang telah dibuat aaa antara Cawangan Khas dan Abdul Hadi Awang??? Kita takkan tahu... sampai bila-bila...

Kalu nak kira ... dah banyak kali patutnya Abdul Hadi Awang boleh kena siasatan... tapi takder langsung... samer macam Jho Teak Low la... tak pernah pun kena siasat... hahahaha....

Kebal betul Abdul Hadi Awang dan Jho Teak Low aaaa.... hahaha

4 comments:

  1. Jom U ....senamrobik bersama pemimpin haha....kononnya

    ReplyDelete
  2. Hadi Awang agen SB. Nik Abduh agen CIA. Tontowi agen PPV Jerman. TITM agen Tasik Kenyir. Mokhtar Senik agen flash FB. Agen belako puok-puok Pas lo ni.

    ReplyDelete
  3. abduh kt selalu hubung agen cia.... hadi kot..

    ReplyDelete


  4. Selain drp surah An-Nuur/ke24..

    Ada brp nyk kali Allah berfirman: "minaz-zulumati-ilan-NUUR" bhwsanya Allah menyuloh drp 'kgelapan' kpd "CAHAYA" yg terang bnderang..

    Ddlm CAHAYA yg terang bukan hanya 90juta, 1sen pon sgt jls TERANG n nyata TAK dpt disemunyikan!

    Ddlm CAHAYA yg terang..money-TRAILS sgt2 mudah mnghidu mcm mana individu2 itu mampu berkereta mewah Velfire Mercs BMW RangeRoover Audi Mini dsbnya..

    Ddlm CAHAYA yg terang..jubah sorban ucapan2 TAKBIR n 2x-mah SYAHADAH tiada langsung nilainya, krn CAHAYA drp Allah itu menyuloh lurus telus tembus kedasar HATI hi hi..dan tau ke TAK ada lebih 150x Allah menyebut ddlm Quran tentang HATI/qalbu...n ddlm CAHAYA-NYA itu, sbnr2 bahasa org2 yg beriman trhdp Allah adalah bahasa QALBU/hati, bukan bahasa mulut @ bahasa Arab 'tajwid' yg suka mnunjuk2 yg berbelit2 menipu lg KELIRU hu hu..

    Sbb itu apb CAHAYA Cinta-NYA tlh berputik ddlm HATI, kita akan sentiasa menyuloh seTERANG2nya kdlm diri diri n diri kita SENDIRI terlebih dahulu, agar sgl Dajjal=pmBOHONGAN=Ego=Kesumat kita pasrahkan kpd CAHAYA Cinta-NYA itu utk disuloh dibersih n dibuang jauh2!

    Dan ciri2 terindah CAHAYA itu adalah selfLESS tiada pentingDIRI tiada smaskali AGENDA/sandiwara tersembunyi, so adakah lobai2 tau hakikat CAHAYA yg sbegini cantek n indah sekali? hi hi..

    Klu kita maseh suka menipu berBOHONG=menDajjal maka jlslah ciri2 Dajjal itu ada pd diri kita, oleh itu Dajjal-Trails mnjdkan kita sgt2 mudah diDajjal diBOHONG ditipu keliru oleh penceramah2 Dajjal yg awal2 lg TAK sedar tlh diDajjal=diBOHONGI minda mrk sehingga dongeng Dajjal mata-SATU yg terjojol itu maseh mnjd ketakutan n debaran yg ditunggu2 sdangkan bayangan/ILUSI Dajjal sbegitu adalah karut marut n smaskali TAK akan berlaku!!

    Sbbnya, sbnr2 makna/ERTI/definasi hakiki Dajjal itu=pemBOHONG fullstop!

    Nota:
    Konon2 klu yg mata-SATU yg terjojol itu dtg nanti gerenti dia bukan Dajjal sbb dia gerenti TAK dpt menipu berBOHONG=menDajjal kamu sbbnya awal2 lg kamu dah lari terlebih dahulu!? hu hu..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja