Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 May 2018

Pembangkang Tidak Boleh Diberi Muka

Bhai/DeeDee semua....

Semua jenis binatang dah digunakan oleh Geng Lebai time sebelum PRU14.... Dan macam-macam penghinaan telah dibuat... Sampaikan kepada label murtad, kafir, sesat dan musyrik pun ader Lebai bagi kat HARAPAN ... Terutamanya kepada AMANAH... APER YANG geng Lebai tak gunakan..., macam-macam ada....

La nih sudah tukar tune la pulak..... Hahaha ... Sebab nak bodek duit Royalti Minyak dan Gas la tue.... Hahaha.... Bodek jangan tak bodek.... Pada gua... PArti Pembangkang... Tetap pembangkang.... Tak kisah la parti mana... Tak boleh bagi muka sangat.... Banyak kes kena tikam belakang.... 

Layan ikut perlembagaan ja... Lebih-lebih jangan..... Huhuhu....  Time la nih dah nampak lebih lembut gigi dari lidah.... Huhuhu...

By the way... Bila masa PAS nih bersama HARAPAN? Bukan ker HARAPAN nih musuh ketat PAS???? Huhuhu....


13 comments:

  1. Lebai dalam gambaq tu buat2 lupa kot.....mamai kot ahan pokok tempat depa bergayut dah patah tu mula nak cari tempat baru untuk bergayut....Jangan bagi walaupun nak bergayut kat hujung ranting...Biaq depa jadi pembangkang yang tunggal selamanya.....

    ReplyDelete
  2. parti lobai sanggup gadaikan 'AGAMA' demi 'KUASA,DUIT & BINI LEBIH DARI SATU'.

    ReplyDelete
  3. bn dulu macam ni gak... same dna ..

    ReplyDelete
  4. after approval baru nak visible tak payah laa simpan jee..

    ReplyDelete
  5. http://mindarakyat.blogspot.my/ yg ni wa respect...

    ReplyDelete
  6. bagi balek hak kepada yang berhak
    jangan sombong nagn kuasa yang baru dapat
    jangan ikut perangai amnooo

    ReplyDelete
  7. sendiri bikin sendiri komen laa broo..ss..

    ReplyDelete
  8. TITM POYO & PENYOKONG LGBT (LEBAI GENDUT BURUK TEMBOLOK). KAHKAHKAH!

    ReplyDelete
  9. Cakap TITM tak leh pakai. Selalu kena overule ngan Hadi. Lagipun takkan nak jilat balik kata2 dulu takkan bekerjasama kerana ada Amanah dan DAP. Anwar baru sebut nak tawan Perlis, Pahang, Kelantan dan Terengganu, PAS dah meroyan tak ketahuan.

    ReplyDelete
  10. Walaun2 sekalian jangan dop poyo la... Bap tembolok laju je Lebai2 ni. Kat kelantan ni yg mana sokong AMANAH kena buli. dicacinye macm2. Tazkirah terawih pun depa balun tibai lagi. Kat atas main lembut lagi gigi lebai, faderalisma la apa la, taawun la sangat. Ust Nik Omar korang buli kaw2 dia, ape hal. Walaun2 kau buruk2kan dia kat surau2 kampong. "TAZKIRAH TERAWIH" la konon.
    Disclaimer: Akhlak walaun PAS tak mencerminkan akhlak Islam, walaupun dalam "menyebarkan" Islam, harap jangan salah faham bagi non-muslim.

    ReplyDelete
  11. uikkk,, dulu doa mintak hancurkan pakatan ahzab,, tp skrg ngejas royalti pulok dgn ahzab?? tak rasa kemaluan ke tue??

    ReplyDelete
  12. Ngejas tetap ngejas boh. Duit boh. Hamba duit belaka boh. Ulama hamba duit minta dengan tentera Ahzab pon ngam. Siap boleh jilat cuci bersih pakai doa dan ya hanana kalau dapat duit. Ulama suu belako.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja