Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 May 2018

Shahrizat Jalil Itu Liabiliti Bukan Aset

Bhai/DeeDee semua ...

Membaca sembang Zahid Hamidi memang terasa begitu komidi .... Mana tak terasa komidi... Zahid Hamidi mengatakan yang Shahrizat Jalil ini adalah aset yang tak terhingga kepada BN... Katanya ... Shahrizat Jalil sanggup tidak jadi calon PRU14 .... Sebab konon nak bagi laluan kepada orang lain.... Walhal semua orang tahu kalu Shahrizat Jalil nih bertanding pada PRU14 ... Alamat nama BN akan lebih busuk... Cerita Lembu Kondo akan naik semula... Termasuklah kes RM250 juta yang tak selesai lagi...

Memang akan teruk BN kalu Shahrizat Jalil ini bertanding pada PRU14 ... Dier sendiri pun tahu... Buat malu BN ja... Liabiliti paling besar BN... huhuh... Lagi ader hati nak dilantik jadi Menteri kalu BN menang selesa 2/3 dalam PRU14 .... Huhuhu... Tapi Shahrizat Jalil dan BN mana ader tahu malu... Memang jenis tak malu punya.... Lagi besar skandal, lagi glamer depa rasa... Huhu



Kita semua tahu... BN berpeluang untuk kalah teruk dalam PRU14 nih... Dan jika kalah... BN berpotensi akan buat huru hara..... Tapi yer la.... Media mereka kawal.... Malah dengan kuasa yang ader pada SKMM, senua boleh diblock..... Bertabahlah.... Huhuhu...

9 comments:

  1. Untuk Pilihan raya umum Shahrizat memang liabiliti tapi untuk Pemilihan Umno nanti dia aset besar bhai.Sokongan dia penting untuk bapak2 kepala umno mengekalkan jawatan masing2.Dalam wanita umno dia mana ada pencabar...Azalina??hehe

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Soalan untuk uncle cipan, adakah Setiausaha pertubuhan haram punya kuasa untuk memecat ahli. TQ

    ReplyDelete
  3. SKMM dah menggelupur dol. Panas. Blog Pro PH kena block.

    ReplyDelete
  4. alaaa dulu si shafie mihdin pun dikaitkan skandal.. alih2 la ni suci murni.. shahrizat ni senang saja nak jadi suci.. join PH.. suci lah dia seadanya..

    Labu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang silap. Tak ada yg lg suci drp Parti Aku Suci!

      Labi

      Delete
  5. zahid hamidi suka betul buat lawak kiut2 gitu

    ReplyDelete
  6. Selagi kaki songlap duit rakyat jd Ketua wanita umno, ia bermakna Wanita umno sokong kepala bapak songlap kleptokrat dan kepala ibu songlap cowgate. Minta dijauhkan kaum ibu keluarga aku drp pertubuhan mega korup spt Wanita umno!

    ReplyDelete
  7. Kalau Ijat masuk PH gua akan minta hutang setiap hari macam ceti dol. KAHKAHKAH!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja