Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 June 2013

Anwar Ibrahim Pun Tidak Berani

Bhai..... sori aaa... Ini kesimpulan yang gua boleh bagi... pendek jer artikel nih..... Hahaha.... Anwar Ibrahim pun tidak berani nak boikot Majlis Angkat Sumpah Ahli Parlimen .... hahaha... Anwar Ibrahim pon gempaq jer lebih...

NGO dok push mintak kerjasama Ahli Parlimen PR supaya boikot Majlis Angkat Sumpah Ahli Parlimen tue... tapi... nampaknyer... seperti mencurahkan air ke daun keladi jer... hahaha.. takder efek...

Usahkan Anwar Ibrahim.... even Hadi Awang dan Lim Kit Siang pon takkan boikot punya.... hahahaha.... lupakan sajer... Tambah lagi puak-puak yang baru kali nih menang dalam PRU13... dan jadi Ahli Parlimen.... mesti mau hadir...

Kot sudah tempah... baju istiadat sudah tempah.... malah kasut baru pon sudah ader.... takkan mau boikot... hahahaha...... malah ramai yang dah hantar booking untuk bawak kuar keter baru (mewah) guna AP.... hahahaha.... tarak percaya kalu tanya la samer dealer kereta.... Hahahaha.... hampeh....

Semuanyer mau dapat bahagian diorang... jadi jangan mimpilah diorang nak boikot.... Poodah la... abis kuat pon cuma tak antar soalan jer.... hahaha... stakat itu jer la yang brani....  macam gua tulis itu hari... "rakyat makan sardin, pemimpin makan besar" ....


Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertimbangkan untuk memulaukan sesi pembukaan ke-13 Parlimen dengan tidak menghantar soalan untuk perbahasan.

Tindakan anggota Parlimen Permatang Pauh itu pastinya mengundang kritikan terhadapnya dari segenap sudut.

"Politik juga tentang tanggapan dan tanggapan meluas bahawa pilihan raya umum ke-13 dicemari penipuan yang cukup meluas, yang cukup untuk kita mempertimbangkan pilihan sama ada untuk memulaukan sesi pembukaan," katanya.

Anwar hampir pasti akan dicadangkan semula sebagai ketua pembangkang walaupun PKR bukan lagi menguasai jumlah kerusi dalam Parlimen.

Dalam pilihan raya umum lalu, DAP memperoleh 38 kerusi, PKR 30 dan PAS sebanyak 21 kerusi.

2 comments:

  1. kalau boikot apa akibatnya

    ReplyDelete
  2. kalu boikot. tak angkat sumpah maka tak jadi MP kot, kalau gitu elaun MP tak masyuuuk kot... betul tak?

    Entah, aku pun tak tauuuu...soooory

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja