Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 June 2013

Seperti Dijangkakan

Bhai... Seperti dijangkakan.... PDRM kata DBKL.. DBKL kata PDRM.. last-last bagi alasan.. perhimpunan kat tempat terbuka.... Hahahaha... lawak siot.... hahahaha... dulu masa kat Dataran Merdeka.. bagi alasan rumput rosak... Hahaha.. tapi pasai Padang Merbuk tue hanya ader rumput lembu... maka terpaksa bagi alasan tempat terbuka sangat... kena buat kat tempat tertutup...

Hahaha... maner ader tempat yang boleh letakkan orang seramai 250 ribu orang... Hahaha... kat Malaysia nih takder la bhai.... Stadium pon paling ramai kalu tak guna tengah padang... cuma 120 ribu orang jer... Hahaha...

Lawak lar.... hahaha ....

Payah sangat.. aper kata kiter mintak nak guna PICC ... Putrajaya International Convention Center.... amacam.... DBKL takmo bagi... Putrajaya Holding patut boleh bagi... hahaha....  ader berani ker Putrajaya Holding kasi guna??? Hahahaha

Oh yer...gua tau.. ader satu tempat lagi yang kiter boleh mintak guna .. tanah dier luas... lapang... tertutup lagi.... hahaha....

Aper kater kiter mintak guna kawasan lapang dalam Istana Negara di Jalan Duta tue... Tentu YDP Agong tak kisah kot... rakyat jelata nak berhimpun.. tunjukkan sokongan kat Agong.... takkan tabley kot.... aper daaa.... hahahaha ... diorang sumer kata YDP Agong prihatin kat rakyat... YDP Agong mesra rakyat... YDP Agong sayang kat rakyat (sebab itu la YDP Agong tak marah pon kat Chua Soi Lek biler CSL hina Islam itu hari)..... YDP Agong mesti boleh bagi punya guna tempat tue... amacam..... takkan la tak bagi kot... rakyat yang mintak nak berhimpun jer.... bukan nak buat revolusi pon (macam idea bangang Harun Taib tue)


2 comments:

  1. Bhai,

    lu ingat Datuk Bandar berani ka nak bagi approval... KP pun tak berani nak bagi... jadi nak selamat kena lah lawan tendang bola... pasai tu macam-macam alasan keluar... pokoknya memang tak mau bagi... dah arahan nak buat camna... kan Mereka Menurut Perintah tak boleh lah nak dahagi... kena buang kerja,nanti tak ada rezeki... sebab Bukan Tuhan yang Bagi rezeki tapi BOS depa...

    Jadi lu kena paham la bhai...dah sistem cam tu... kita takbley ubah org bhai tapi kita boleh ubah sistem... camna nak ubah sistem Bhai? ha ha ha... harap lu boleh jawab la bhai... gua tengah fening camna nak buat...

    ReplyDelete
  2. masih macam dulu dulu lagi lu kata tu gua kata ni lama lama macam macam duk jadi

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja