Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 June 2013

Bukan Hanya Facebook

Bhai.... Kalu Kerajaan Malaysia nak tutup... Bukan hanya Facebook... Tutup skali la semua akses Internet ke luar negara.. Kita guna Internet yang dalam negara jer... Kalu itupon penuh dengan fitnah, hasutan dan lain-lain... Kiter tutup jer semua internet...

Kita batalkan la lesen ISP, ASP dan lain-lain yang berkaitan dengan Internet... Kiter haramkan jer penggunaan komputer untuk rakyat... Telefon pintar semua tabley... Kena pakai telefon Nokia 3310 jer... Tak pon NEC Primero BX jer...

Astro pon tabley ader la... Kita cuma ader RTM dan Media Prima jer...

Hahaha... Amacam cadangan gua... Tutup jer semua yang boleh dimanipulasi.... Hahaha... Ikut jer cadangan GAPS yang bangang tue...

Presiden GAPS tue mesti tak tau bahawa salah satu perkara utama dalam penubuhan MSC adalah Internet Tanpa Sekatan.... Kalu dah dicadangkan disekat... Rasanyer Kerajaan Malaysia boleh disaman kerana melanggar perjanjian.... Hahaha... Ajer ker bodohnyer lar Presiden GAPS tue.... Hahahaha....

Itu orang tua ader cakap... Kalo dah bodoh tue... Bodoh la sengsorang jer... Jangan la ajak orang lain jadi bodoh... Hahaha

Ader brani ker Kerajaan Malaysia nak sekat Facebook ... dan Internet... Mau lari semua pelabur asing nanti... Mana mau cekau FDI.... Hahaha... Mesti MSC dan Cyberjaya bungkus punya kalu ikut cadangan Presiden GAPS...

Hahaha.... Aper la bodoh sangat... Ini mesti dulu berguru dengan Geng Rusila nih.... Hahaha

UPDATE: Errr.. yang diorang kecoh buat laporan polis pasai isu menghina YDP Agong tu.... errr... patutnyer YDP Agong la yang buat laporan... nih apersal orang yang takder kena mengena dengan YDP Agong plak lebih kecoh.... Yang kena hina YDP Agong... bukannyer yang kena hina tu orang yang buat laporan polis....  Sori.. gua tak paham lar... sepatutnya orang yang kena hina la buat laporan... bukan orang lain... Gua tak dengar pon statement kata YDP Agong murka kat mana-mana media lar ..... atau gua ader termiss dier punya statement??

6 comments:

  1. -RASTA.NAILS-
    BHAI C++ KALAU DAPAT LA KAN...LU TOLONG LA SI BANGANG PUNYA PRESIDEN GAPS UNTUK DAPAT JADI SENATOR...SEBAB MALAYSIA MMG PERLUKAN SI BANGANG MCM TUH...NEGARA LAIN MENUJU KE DEPAN...KITA MENUJU KEBELAKANG...

    ReplyDelete
  2. bro.. mohon pencerahan..

    MSC tu apa..
    Cyberjaya tu kat mana.. ?

    gua pun staf GAPS jugak..
    xtau apa2 langsung ni !!

    ReplyDelete
  3. manusia ramai cakap pandai tapi tak de prinsip ikut tuan besar ini yang banyak jadi mengarut.manusia suka buat benda besar besar tapi banyak tersasar tak bole kawai mula keluar bunyi pelik pelik - jelek

    ReplyDelete
  4. Berguru kat Rusila.......dia tentu pandai tangkapnikan kan......

    ReplyDelete
  5. Dunia tanpa sempadan cuma masalah bila ramai orang masuk dunia sempadan juga tanpa moral.. :)

    IRC yang dulu inocent pun jadi sampah banyak bots melepak sekarang digunakan penternak botnet pulak lol..

    biasa la bhai kat Malaysia ni penghina dna pengkritik banyak pencacai dan pengampu pun banyak.. lol..

    Cuma pelik bila agama Islam, Allah nabi dan rasul.. dihina senyap pulak.. Ramai yang tak tutup aurat yang tak solat yang minum arak.. yang hina Islam ni buat la sesuatu..

    ReplyDelete
  6. Nak kuahkan perasan lar, apa ke bodo nye suma nih?

    Bangsat, bila nak takut2kan orang pasal parti DAP, kata DAP akan buat seperti negara Singapura.

    Bila dah menang, terus jadikan Singapura sbgi role model. Apa ke bangang semua ni?

    Aku rasa, buang ke laut lar org2 bodo nih. Masa kecik tak nak terjun gaung, dah besar bazirkan slot kat TV3.

    P/S: Tetapkan lar pendirian. Singapura nih negeri yg boleh dicontohi atau tak? Double standard.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja