Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 June 2013

Mesti Pasai Awek Nih

Bhai... Gua tau Jamil Khir Baharom smash saper dalam statement dier Hina Rasulullah, satu bentuk murtad baru ..... Mesti kawan baik Jamil Khir Baharom tue... ala... si mangkuk 101% tue.... ala... Zulkifli Nordin dan Hassan Ali mesti stuju yang Jamil Khir Baharom smash awek nih.... mesti pasai awek nih.... Hahahaha...

Sure la.... takkan la Jamil Khir Baharom dan semua NGO-NGO (K) yang kecoh buat report polis pasai kononnyer ader orang hina Rasulullah dalam FB itu hari terlepas pandang pasai awek nih... Takkan la kot... Takkan la PDRM takmo nak tangkap dan siasat awek nih....

Atau ker diorang takkan buat semua tue ... pasai pada diorang Najib Razak tue lagi mulia dan bijak dari Rasulullah kot..... uih.... hebat... hebat...

So... gua bagi masa 2 minggu untuk semua NGO-NGO (K) yang kecoh buat laporan polis itu hari konon ader orang hina Rasulullah tue untuk tampil buat laporan polis pasai awek nih.... awek nih dan kengkawan dier.... hahahaha... siasat la.... hahaha .... PDRM jangan plak takmo nak buat laporan Polis gak.... bukan ker banyak kes yang PDRM sendiri yang buat laporan Polis.... takkan kali nih takmo nak buat laporan Polis ..... aper daaa...




Jamil Khir: Hina Rasulullah murtad bentuk baru
12 Jun 2013

KOTA BAHRU - Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom menyifatkan tindakan segelintir pihak menghina junjungan besar Nabi Muhammad SAW menerusi laman sosial sebagai satu bentuk murtad baru.

Jamil Khir berkata beliau melihat perkembangan terkini itu sebagai satu perancangan berstrategi pihak yang tidak senang dengan Islam, kerana tindakan itu bukan sahaja merobek keharmonian antara kaum, malah mampu memesongkan akidah umat Islam di negara ini.

“Jangan kita menganggap perkara ini (menghina nabi) mempunyai satu dorongan daripada pihak yang bukan Islam, tapi daripada kelompok-kelompok (pihak) yang tidak senang dengan Islam.

“Mereka cuba wujudkan suasana tegang kerana dengan keadaan seperti itu, golongan ini dapat melakukan banyak perkara buruk dan negatif terhadap negara,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Persidangan Pegawai Tadbir Agama Daerah Peringkat Kebangsaan di sini, semalam.

Katanya, ihaknya memandang berat isu itu, dan tindakan sewajarnya akan diambil terhadap pihak berkenaan melalui jawatankuasa pemantau yang ditubuhkan di peringkat negeri dan pusat. - Bernama.

4 comments:

  1. 5:54. Hai orang-orang yang beriman, barang siapa di antara kamu yang murtad dari agamanya, maka kelak Allah akan mendatangkan suatu kaum yang Allah mencintai mereka dan mereka pun mencintai-Nya, yang bersikap lemah lembut terhadap orang yang mukmin, yang bersikap keras terhadap orang-orang kafir(yg lawan Islam), yang berjihad di jalan Allah, dan yang tidak takut kepada celaan orang yang suka mencela. Itulah karunia Allah, diberikan-Nya kepada siapa yang dikehendaki-Nya, dan Allah Maha Luas (pemberian-Nya) lagi Maha Mengetahui.

    cerita lama ditimbulkan kembali

    ReplyDelete
  2. Nabi Muhammad S.A.W Kekasih Allah tu.. Najib tu sape..

    Alahai awek ni kurang mengaji gamaknye.. Sedangkan Rasul-rasul dan Nabi-Nabi lain pun respect kat Baginda, Najib tu sape?

    Kalau tak kenal Nabi Muhammd S.A.W baca la siraj sejarah dia.. Baginda mengetuai bala tentera pergi berperang Najib pernah ke? debat dengan Anwar pun kecut.. lol.

    ReplyDelete
  3. Islam ala UMNO la tu. Na'uzubillah!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja