Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 June 2013

Terima Kasih BN

Bhai.... gua nak ucapkan terima kasih kat BN... sebab berjaya membuat perubahan yang agak drastik.... selama ini kita selalu bayar bil kat mana-mana Pejabat POS ... yer la... kalu nak bayar kat pejabat payah la gak bagi yang duduk jauh... sebab itulah diorang bayar kat Pejabat POS......

Selama nih.... seingat gua lar... dah lebih 40 tahun kiter bayar macam-macam bil guna Pejabat POS.... dari operasi Bank Simpanan Nasional (dulunya dikenali sebagai Bank Pejabat POS ... hahaha) sampailah kepada nak bayar bil Astro...

Lepas nih... gua rasa bukan setakat bil Syarikat Air Terengganu (SATU) jer yang lu kena bayar komisyen... tapi... maybe semua bil-bil lain kot..... hahaha..... memang terbaek.... Terima Kasih BN .....

Hahaha... Beribu-ribu tahniah....


5 comments:

  1. upah bertambah yang sokong jangan marah yang lawan tak pe nak marah pun
    yang sokong memang suka kena apa pun jangan lupa pru 14 sokong lagi

    ReplyDelete
  2. Setem pon dah naik Bhai.. Tadi aku pos surat dulu 30sen sekarang 60 sen bhai.. Gila nak lagi kaya agaknye tauke POS ni..

    Aset POS yang dapat murah dulu tak cukup.. :)

    ReplyDelete
  3. BKT...
    hang kira murah la tu setem 60sen je..aku nak pos dari shah alam ke kl kena pakai setem 80sen..kepala bana kat pejabat pos tu ckp saiz sampul tak standard..padahal dalam tu ada dua helai kertas a4 je...tok rok dok malay la ini macam...apa lagi syed mokhtar mau....

    ReplyDelete
  4. Tak ape kenaan caj yg berpatutan,
    maih murah jika dibanding dgn negara lain,
    jika kita nak perkhidmataan yg baik kita patut sanggup membayar sikit........ begitulah yg akan dimainkan olih media kerajaan. Nanti dan besara baru nak bunyi.....
    Bak kata PEM, Jenis HARAMJADAH, Jangan marah, saya hanya kokokkan apa yg PEM cakap...

    ReplyDelete
  5. pomen eh posmen da..June 6, 2013 at 12:24 AM

    Nampaknya kad raya tahun ni akan jadi eklusif la.. dah stem 60sen.. huhu..

    harap gaji posmen dinaikan.. :D

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja