Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 June 2013

Gua Mahu Jawatan Dalam GLC

Bhai.... Aper lagi yang mamat nih tak puas hati ... Hahaha... semua orang tau yang si mulut longkang nih mahukan jawatan CEO mana-mana GLC yang buat duit dalam Selangor... Hahahaha... samer ngan geng baik dier.... yang lagi dua mangkuk tue... Hahaha.... diorang teringin benar nak dapat jadi CEO GLC.... hahahaha.... Kesian... Kesian dier.... Hahaha

Hahaha... Wei Shuhaimi Shafiei ... kitorang tau la lu punya agenda.... hahaha... tak payah lagi nak cover.... hahahaha..... ader paham ka???

Tentang jawatan Saifuddin Nasution tue....dah nama jawatan dier Pegawai Perhubungan Politik ... tentulah orang politik yang duduk... tambah lagi orang politik jenis yang bukan kelapaq duit ringgit... hahaha... jenis yang berpegang kepada idealisma..... Takkan la jawatan Pegawai Perhubungan Politik nak diisi dengan orang yang bukan arif dalam bidang politik....

Tambah lagi.... takkan la Khalid Ibrahim nak lantik kapla-kapla kelapaq duit dan pangkat yang bercambah dalam Pakatan Rakyat Selangor.... hahaha..... sori aaa... Khalid Ibrahim takkan lantik lu sebab lu memang jenis kelapaq duit... samer macam Zuraidah tue.... samer macam Azmin Ali.... mau terbongkang la Selangor kalu orang macam nih dipilih..... hahahaha ...

Takkan la Khalid Ibrahim nak lantik Hassan Ali kot,...... lagi la lawak....

Ader paham ka???


5 comments:

  1. kepada sesiapa jua, jgnlah buat kecoh2 musuh dok tunggu je kelemahan kalian, nanti myesal pulak bila tukar perintah negeri sepeti kedah

    ReplyDelete
  2. smoga rkyat dpt cepat sedar akan realiti/HAKIKAT yg penting ini..

    krn ddlm politik hampir 99% drp mrk adalah GILA..mrk GILA duit!!!
    99% nih juga GILA..GILA kuasa!!
    mrk juga gila GLAMOR flash2 kamera!

    hanya 1% sja yg bnar2 ada merit & BAKAT smata2 nak TOLONG rkyat!
    mrk ini memang ingin sgt2 nak BEBAS kan & nak TOLONG rkyat dgn spenoh hati!
    mrk ini punya sympaty & empaty kaseh yg mndlm kpd sume ummat/rkyat sbg cinta SATU family!

    sbg cth, Tony Phua dr DAP
    mmiliki MERIT intgrty & trnprency yg cukup tiggi..beliau JUTAWAN muda dmana syrkt nya prnah diniagakan di Singapore Stock exhchange sblum brsara & mnjd MP!

    seorg lg Rafizi Ramli dgn klulusan ICEAW..bekas student CEMARLANG di MCKK & dluar negeri.. pernah mndpt GAJI mencecah 40 RIBU sebulan & sekiranya TANPA politik hidup Rafizi jauh lumayan & selesa!

    tetapi kpd sume(100%)OSTAD2 klu tak masuk politik & jd adun/MP brp kah yg mrk dpt?
    mrk inilah 'budak2' kmarukBERUK paling haprak yg TAK dak merit yg paling COROT..yg hampir TAK dak sekok pon yg boleh diharap!
    sbb tu mrk sgt GELOJOH tamak dah TAK tau malu berebut2 kerusi sesama sndri!

    kpd puak2 ostad2 & geng2 Azmin tu, fahamilah sbg RKYAT kami sikitpon TAK KELAPAQ 'khidmat' poyo korang!
    silakan lah BERAMBUS!
    Ada kah lu org faham!


    ReplyDelete
  3. hahahahaha..

    ilek der.. biar ulat2 tu semua kuar dulu...

    ni tak.. dorang kuar skit lu dah tibai... nanti takotla dorang nak menonjolkan diri...

    hahahahaha.. ni la jenis bangsa manusia yg tak sedar ke diri... yg geng2 adun pkr ni ramai dah besar kepala.. dorang ingat kita sumer oilih dorang pasal ketokohan dorang la tu kot?? hahahahaha.. mcm cilabai.. wat la perangai cam cibai.. ingat.. kuasa di tangan kitorang.. nak naikkan @ nak jatuhkan lu semer..

    dah elok si khalid tu wat keje yg di amanahkan.. biar je la.. baik pas ke dap ke pkr ke.. itu yg kitorang nakkan.. WAKIL rakyat.. bukan TUAN rakyat.. paham tak babi2(YB2/ADUN) sekalian??


    hahahaha.. der lu punya amarah dah bejangkit la der.. betolla.. lu memang fail jadik pebimbing rakan sebaya.. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Tak faham bahasa mamat ni - janganlah berperangai seperti orang UMNO.

    Kamu serta Azmin dan Zuraida semacam dah mabuk kuasa dan tamak jawatan

    ReplyDelete
  5. perangai umngok dh mula menusup masuk. lepas ni mmg akan ada lompat.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja